Počet nahlášených stížností: | 83 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po uzavření smlouvy se společnosti Lama jsem obdržela jako "dárek" v roce 2015 žárovky.Dnes mi přišla faktura 1815 kc za tento dar nedar prý za odstoupení od smlouvy,ikdyž jsem u Lamy doposud.
Vysvětlení
|
Tweet |
Pokud společnost žádá, aby spotřebitel uhradil dluh, musí také prokázat, že tento dluh existuje a na základě jakého právního důvodu vznikl. I v případě soudního sporu by bylo na společnosti, aby prokázala existenci závazku, na základě kterého dluh vznikl. Nebude-li společnost reagovat na výzvy spotřebitele, bude vhodné vyhledat právní služby a případně spor řešit soudní cestou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.