Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Zhruba před měsícem jsem si dne 17.1.2018 zakoupila zkušební členství na jeden měsíc u seznamky Academic Singles asi za 150,- na měsíc. Členství i smlouvu jsem dne 14.2.2018 řádně vypověděla zasláním výpovědi na email Academic Singles s žádostí o zrušení členství, profilu a vypovězení smlouvy - dostala jsem odpověd, že moje zpráva byla přijata a do 3 dnů se mi někdo ozve, nikdo se však neozval a následně mi byly z kreditní karty, kterou jsem platila zkušební členství staženy dne 17.2.2018 peníze ve výši 2 247.00 CZK.
Považuji toto za podvodné jednání a požaduji částku zpět ! Seznamka je podle mě nekvalitní, posílají mi na seznámení o 15 let mladší "nápadníky", sám se člověk nikam podívat nemůže, je to k ničemu a navíc za takových peněz. Službu jsem včas vypověděla, nebyl důvod proč strhávat peníze na další období.
Internetová seznamka
Vrácení neoprávněně stažených peněz z kreditní karty
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: SHFWKG10
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
překontrolovala jsem svoji schránku včetně složky Hromadné kam vaše emaily občas padají a pro jistotu i složku Spam. Poslední zpráva a reakce na moje opakované žádosti o ukončení Prémiového členství a výpověd smlouvy je tato:--------- Původní e-mail ----------
Od: Academis Singles Customer Service
Komu: ZuZasanka@seznam.cz
Datum: 22. 2. 2018 22:41:33
Předmět: [Ticket#2018022210039229] Jak mohu smazat svůj profil?
***Tato zpráva je automatizovanou odpovědí. ***
*** Pokud Vám tahle odpověď nepomohla, prosím odpovězte přímo na tento email. ***
Jak můžete smazat svůj profil:
• Přihlaste se do svého profilu a klikněte na kruhovou ikonu Vaší fotografie
• Klikněte na "Nastavení" v horním menu
• U spodního okraje stránky klikněte na možnost "Smazat můj profil".
DŮLEŽITÉ:
• Smazáním profilu nezrušíte Vaše Prémiové členství.
• Chcete-li se ujistit, že Vaše Prémiové členství bude zrušeno, měl/a byste odpovědět na tento e-mail s uvedením Vaší žádosti o zrušení.
• Bez potvrzení o zrušení nemusí být Vaše Prémiové členství zrušeno - toto NENÍ potvrzení o zrušení.
**Tato zpráva je automatizovanou odpovědí. **
*** Pokud Vám tahle odpověď nepomohla, prosím odpovězte přímo na tento email. ***
S pozdravem,
Zákaznický tým Academic Singles
be2 S.à.r.l. – 13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg
Číslo zápisu v OR: B 123206
Generální ředitel: Laetitia Pateau
Nezdá se mi to jako dopovídající reakce na několikrát odeslanou žádost o výpověd členství a smlouvy. První žádost jsem poslala dne 14.2.2018 v těle emailu takto , po té co se mi od 10.2.2018 nepodařilo zaslat faxem výpověd na faxové číslo, které uvádíte. Od: Zuzana
Komu: zakaznickyservis@academic-singles.cz
Datum: 14. 2. 2018 22:10:25
Předmět: Zrušení profilu
Dobrý den,
žádám vás tímto o zrušení mého profilu pod emailem: Zuzasanka@seznam.cz; Praha-východ, CZ (Česká rep.), název profilu: Zuzana. Tímto ruším smlouvu mezi mojí osobou (Zuzana Hlávková) a společností Academic Singles od 15.2.2018 - tzn. ihned.
Děkuji za potvrzení vypovězení smlouvy.
S pozdravem
Zuzana Hlávková
Nadále již posílám výpověd podle mě vámi zcela zbytečně vyžadovanou formou podepsané přílohy, protože jsem členství uzavřela bez jakéhokoliv podpisu smlouvy, měla by informace emailem o tom, že nechci pokračovatv členství zcela stačit, ale ani na tento - tyto emaily s scanovanou výpodí nereagujete. Samozřejmě, že podpis který není úředně ověřený, nemá žádnou váhu. To víme všichni. Vidím to jako schválné zdržování vypovězení členství, které mohlo být vypovězeno již 14.2.2018 a nikoliv že mi poté dne 17.2.2017 strhnete částku přes dva tisíce na dalších několik měsíců. Jdete zcela evidentně proti zájmu klienta ve snaze se neoprávněně co nejvíc obohatit. Zuzana Hlávková
Jestliže se spotřebitelka pokoušela věc řešit včas a také projevila snahu směrem k vypovězení závazku, ale kvůli nečinnosti druhé strany jí to nebylo umožněno, nemůže nyní společnost namítat, že smlouva nebyla včas ukončena.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: SHFWKG10
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
vypadá to, že si ze mě Academic Sibles alis B2 dělá stále jen legraci. Pokud za reakce považuje toto:
Od: Academis Singles Customer Service
Komu: ZuZasanka@seznam.cz
Datum: 23. 2. 2018 14:00:41
Předmět: Re: [Ticket#2018022210001205] Výpověd smlouvy, zrušení členství a Žádost o vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků [...]
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Vaše členství bude ukončeno dne 17/05/2018.
Všechny zbývající platby nebo splátky budou do výše uvedeného data zpracované.
Vaše Prémiové členství bylo automaticky obnoveno v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami (VOP).
Pro ujištění, abyste o obnovení byly řádně informován/a, byly tyto informace součástí uvítacího emailu. Je nám líto, pokud jste promeškali termín výpovědi.
Pokud si přejete po ukončení předplatného Váš profil smazat, stačí se do profilu přihlásit, kliknout na kruhovou ikonu fotografie, pak na Nastavení, kde uvidíte možnost Smazat profil v dolní části stránky.
S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
22/02/2018 01:11 - Zuzana wrote:
Vypovězení smlouvy v příloze.
Nikdy jsem nesouhlasila s prováděním opětovné platby. Zaplatila jsem si pouze zkušební měsíc, smlouvu a členství jsem emailem 14.2.2018 vypověděla. Nebyl důvod stahovat bez mého vědomí 17.2.2018 platbu na další období několika měsíců v řádu tisíců CZK.
"Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období."
Vypovězení smlouvy, zrušení členství a žádost o vrácení poměrné části peněžních prostředků je v příloze.
Zuzana Hlávková
nebo snad toto:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Vrácení poměrné částky se váže na situaci, ve které Academic Singles z nějakého důvodu přestane poskytovat službu klientovi.
Ve Vašem případu máte služby k dispozici až do data, do kterého byly zaplacenym, tedy do 17/05/2018.
S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
23/02/2018 14:14 - Zuzana wrote:
Dobrý den,
s tímto postupem určitě nesouhlasím a je i v rozporu s vašimi Všeobecnými podmínkami.
"Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období." V opačném případě se jedná o neoprávněné obohacení ze strany podnikatele, tedy vaší strany.
Za to, že vaše faxové číslo od 10.2.2018 není funkční a já jsem měla rozbitý scanner, nemohu. Zkoušela jsem výpověd od 10.2.2018 zasílat opakovaně od 10. do 14.2.2018. Výpověd jsem naskenovala s upraveným datem v okamžiku jeho opravy, tedy 22.2.2018.
Žádám o navrácení poměrné části finančních prostředků. Moje členství vypršelo nejpopzději dne 22.2.2018, pokud ne 14.2.2018 (výpověd je účinná dnem jejího doručení a spotřebitel má právo na vrácení poměrné části peněžních prostředků za dané období). Nechci být členem do května 2018 a zrušení profilu provedu až po zrušení Preminového členství a navrácení poměrné části financí. Číslo mého účtu najdete na naskenované žádosti ze dne 22.2.2018. Věřím, že k ukončení členství a vrácení poměrné části financí dojde co nejdříve, nejpozději do konce měsíce února 2018.
S pozdravem
Zuzana Hlávková
---------- Původní e-mail ----------
Od: Academis Singles Customer Service
Komu: ZuZasanka@seznam.cz
Datum: 23. 2. 2018 13:57:06
Předmět: Re: [Ticket#2018022110019305] Zrušení profilu a vypovězení smlouvy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Vaše Prémiové členství bude ukončeno k 17/05/2018.
Svůj profil si však po přihlášení můžete jednoduše vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, pak na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", kdykoliv si to přejete.
Emailové oznámení budou zastaveny v průběhu 48 hodin.
S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
21/02/2018 15:51 - Zuzana wrote:
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením.
Já jsem výpověd zaslala se všemi údaji - viz email níže a vy jste si po té stahli peníze na další období. Okamžitě vyrovnejte zpět !
Zuzana Hlávková, 720 130 017
Domnívám se, že je zřejmé, že jsem si prodloužení Premiového členství nezaplatila, ale byly mi staženy peníze ve výši přes 2 tisíce staženy bez mého vědomí z mé kreditní karty. Dne 10. a opakovaně 11.2.2018 jsem posílala na uvedené faxové číslo email z Hlavní pošty v Praze, úřednice mi sdělila, že faxové číslo pravděpodobně neexistuje a fax nelze odeslat. Potvrzení o neodeslání faxu jsem si za poplatek 100,-CZK nevzala, přišel mi to zbytečný výdaj, vzala bych si potvrzení, pokud by fax byl odeslán.
Dne 14.2.2018 jsem poslala vypovězení Premiového členství a smlouvy v těle emailu, protože jsem měla rozbitý scanner a nemohla vytvořit podepsanou přílohu. Po té mi byly 17.2.2018 staženy finance bez mého souhlasu z kreditní karty na další období, které jsem výslovně v emailu ze 14.2.2018 nechtěla. Dne 22.2.2018 mi byl scanner opraven a zaslala jsem výpověd znovu pro pořádek jako podepsanou přílohu, i když se mi tento požadavek nezdá být smysluplný. Smlouvu jsem podepsala online bez podpisu a stejným způsobem by se měla dát vypovědět - požadavky na podepsnaou přílohu jsou přehnané, fax nefunguje nebo neexistuje nebo je schválně vypnutý. Člověku na vše odpovídá automat nebo posílá Zákaznické centrum stále stejné a opakující se emaily. Dosud jsem neobdržela smysluplnou odpověd na požadavek ukončení Premiového členství a vrácení alespon poměrné zaplacené (přesněji bez mého vědomí nechtěně zaplacené a neoprávněně stažené částky z mé karty). Nechci platit za službu, kterou jsem výslovně dle svého emailu ve zkušebním měsíci ze dne 14.2.2018 nechtěla a nadále nechci a nebudu využívat služeb podvodné seznamky a tedy za tyto služby nechci do května 2018 ani platit. Je to klamání spotřebitele a úmyslné obohacování se ze strany podnikatele.
Děkuji za smysluplnou reakci,
Zuzana Hlávková
Popsaným jednáním dala spotřebitelka jasně najevo, že nechce pokračování závazku. Vzhledem k tomu, že právní jednání je nutné dle § 555 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, vykládat podle jeho obsahu, je dle našeho názoru zapotřebí její jednání posoudit jako snahu o vypovězení závazku, která byla zmařena z druhé strany (mj. také nefunkčním faxem).
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: SHFWKG10
Přejeme Vám dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené:
Vaše Prémiové členství je platné do 17/05/2018; po uvedeném datu nebude prodloužené.
Refundace poplatku za Vaše stávající Prémiové členství může být realizována v případě, že jste včas podala platnou formu Výpovědi svého hrazeného členství.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
komunikace jde stále pouze dokola zde i na emailu a opakuje se v nekonečném kruhu.
Moje stanovisko k věci: I kdyz jsem kliknutim souhlasila s Vasimi VOP, tak se na mě jako na spotrebitele vztahuje zákon na ochranu spotřebitele a vy, společnost be2 S.à.r.l. jako podnikatelsky subekt se jím musite řídit.
Pokud šel smluvni vztah uzavrit on-line a také byl takto bez mého podpisu uzavřen, pak musi jit i stejnym zpusobem ukoncit (tzn.: vypovedet smlouvu i zrusit Vase Premiové clenstvi on-line nepodepsaným emailem nebo z profilu (což z profilu nijak nelze, tuto možnost jsem hledala a neexistuje).
Dle Vasich VOP je ale v rozporu forma uzavření smlouvy on line a její možné vypovězeni pouze s vlastnoručním podpisem a dorucenim na vasi postovni adresu do Lucemburska nebo na fax do Nemecka, který nefunguje.P řípadně naskenovanou výpovědí jako přílohou k emailu. Víte dobře, že ne každý má k dispozici scanner. Já ho měla bohužel rozbitý.
Dále Vase stránky neobsahuji žádny kontakt na osobu, která zastupuje vaši společnost v CR.
Dále je ve vašich VOP je uvedeno, že ve zkušebním měsící před prodloužením Premiového členství budu na jeho prodloužení vaší společností upozorněna. Toto se ale nestalo. Kontrovoala jsem všechny emailové složky, včetně Hromadných i Spamu, kam vaše emaily často padají bez mého přičinění.Nikde nic není, tedy se tak nestalo - vy tedy vaše VOP ani nedodržujete.
Rovněž mi neprisel žádný doklad o zaplacení prvního poplatku na zkušební měsíc, ve kterém by byly uvedeny udaje o vaší společnosti včetně sazby DPH, tak jak je to dobrým zvykem a naprosto v souladu se vsemi zakony CR běžně při zakoupeni jakékoliv služby nebo produktu jak on-line tak klasickou cestou.
K zaplacení dalšího vámi požadovaneho poplatku jsem nebyla vyzvána a nepřisla mi žádná faktura ani po vašem svévolném stažení poplatku bez mého vědomí z mé kreditní karty.
Dále: při zakládání profilu na Vaší seznamce lákáte spotřebitele na zaplaceni poplatku na zkušební měsíc, kterÝ odpovidÁ částce 149,-CZK, což je zhruba desetina částky, kterou požadujete za další automaticky navazující měsíce.
Spotřebitel v domnění, že si zakupuje službu pouze na zkušební dobu jednoho měsíce za minimalni částku, si ve skutečnosti podle Vás kupuje službu na ještě další tři měsíce za poplatek, který je několikanásobene vyšší než polatek za první zkušební měsíc.
O donekonečna se opakujici prolongaci Premiového členství a Smlouvy, což je velmi zásadní informace, která vysloveně měni skutečnost, na kterou spotřebitele nalákáte, tedy platbu pouhých 149,- CZK na zkušební měsíc, se spotřebitel dozví až v okamžiku, kdy se prokliká k finálnimu zaplacení kartou a tato informace je navíc uvedena téměř neviditelně co nejsnáze přehlédnutelnými malinkými písmenky (a ještě špatnou češtinou).
Dále co se týká fungování seznamky: zadržuje zprávy, které spotřebitel chce zaslat jinému členu seznamky a místo mnou napsané zprávy, kterou nezašlete a zadržíte, zašlete zprávu zcela jiného - vašeho - znění. Člověk pak před druhým vypadá jako idiot!
Zabranujete členům seznamky poslat si na sebe kontakty, čímž je nutíte, aby spolu komunikovali pouze a jedině přes zprávy ve vaší seznamce. Což určitě není bezpečné, aby se člověk scházel s někým, kdo je v naprosté anonymitě a neměl ani jeho emailovou adresu ve své emailové schránce, veškeré spojení na dotyčného je vpodstatě anonymně uloženo na vaší seznamce, takže v případě trestného činu je pachatel vpodstatě nedohledatelný - nikdo ho nezná a nikde v mé schránce ani jinde nikdo nikdy po něm nenajde ani stopu.
Dále je většina vašich profilů neexistujících - lidé kteří vaši seznamku dávno opustili stále figurují jako aktuální profily k seznámení - vy si ponecháváte jejich už nefunkční profily (na které už dávno nikdo nechodí), aby to vypadalo, že u vás jsou existující profily. Normální by bylo, jako u jiných seznamek, když se někdo nepřihlásí po určitou dobu, profil smazat.
Ve vaší seznamce se nemohu volně pohybovat a prohlížet si profily, hledat lidi, profily kterých mi jsou/byly by mi sympatické - proč ?
Ve vašem jednání a seznamce je mnoho velmi diskutabilních a nesprávných záležitostí.
Vždy je pro obě strany nejlepší při vzniklém problému najít co nejdříve rychlé řešení, na kterém nebude ani jedna strana výrazně ztrátová.
Navrhuji, že Vám jak přes moje nezdařené pokusy o zaslání výpovědi členství a smlouvy faxem ve dnech 9., 10. a 11.2.2018 (1x z firmy MADdiamond +420242493111 - na displeji error, 2x z Hl. pošty Praha, Jindřišská ul. - úřednice sdělila, že fax nelze odeslat že mám nejspíš špatné číslo, viz příloha)
i přes výpovědní email ze dne 14.2.2018, ve kterém jasně inofrmuji, že nechci dále v členství a smlouvě pokračovat a žádám o jeho okamžité vypovězení,
uhradím členství do 22.2.2018, kdy se mi po opravě scanneru podařilo zaslat Výpověd členství a smlouvy podepsanou přílohou k emailu, jak ve vašich VOP požadujete.
Rozdíl mezi Vámi staženou částkou z mé kreditní karty dne 17.2.2018 ve výši 2 247.00 CZK(za zřetelně nechtěné členství až do 17.5.2018) a placeným členstvím, které bylo podle vašich VOP ukončeno dne 22.2.2018 přílohou emailu, bude vaší společností vrácen na číslo mého účtu., které je uvedeno ve scanu podepsané výpovědi.
Upozornuji, že: "Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013."
Dále pak: "Podle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období."
Já jsem prokazatelně doručila výpověd (vlastnoručně podepsnou přílohou k emailu ) dne 22.2.2018.
Vaše společnost mi má vrátit poměrnou část zaplacených peněžních prostředků.
Zaplacené peněžní prostředky byly ve výši 2.247,-CZK (vámi staženy) a využité období bylo od 17.2.2018 do 22.2.2018. Po vyřešení finanční otázky vás
dále žádám o smazání mého profilu včetně všech fotografií a všech stop po něm. Nechci se již do profilu přihlašovat. Dále požaduji jasné písemné potvrzení o tom, že Smlouva a Premiové členství bylo ukončeno k 22.2.2018. Děkuji za pochopení.
Pokud souhlasíte se mnou navrhovanym řešením, dejte mi prosim vědět.
Pokud bude tato dohoda vámi akceptovaná a dodržená, tím okamžikem jsem ochotna na veškeré výše uvedené nesrovnalosti, které souvisí jak s vaší společností, vašimi VOP, tak (ne)fungování podivné až podvodné seznamky, kterou vaše společnost provozuje, zapomenout a nepodnikat již žádné další kroky proti společnosti be2 S.a.r.l..
V opačném případě předávám případ na Evropské spotřebitelské centrum.
Veškeré snahy o vypovězení členství a smlouvy v příloze, 1. v příloze u mého v pořadí druhého komentáře zde, 2. u tohoto komentáře a výpovědní email opět zde ( vše několikrát a opakovaně zasláno emaily z mailu zuzasanka@seznam.cz na email vašho Zákaznického centra.
Zde je výpovědní email ze 14.2.2018:
---------- Původní e-mail ----------
Od: Zuzana
Komu: zakaznickyservis@academic-singles.cz
Datum: 14. 2. 2018 22:10:25
Předmět: Zrušení profilu
Dobrý den,
žádám vás tímto o zrušení mého profilu pod emailem: Zuzasanka@seznam.cz; Praha-východ, CZ (Česká rep.), název profilu: Zuzana. Tímto ruším smlouvu mezi mojí osobou (Zuzana Hlávková) a společností Academic Singles od 15.2.2018 - tzn. ihned.
Děkuji za potvrzení vypovězení smlouvy.
S pozdravem
Zuzana Hlávková
Děkuji za pochopení Zuzana Hlávková
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: SHFWKG10
Dobrý den, paní Hlávková.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dobrý den, děkuji za vaši reakci a věřím že se stane tak, jak jste uvedli v emailu a už se nebudeme muset touto záležitostí dál zabývat. Budu sledovat svůj účet, kdy mi bude poplatek zpět refundován, věřím že co nejdříve.
Děkuji za pochopení,dTestu za spolupráci.
s pozdravem Zuzana Hlávková
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.