Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Podal jsem požadavek na vydání ČVOP. Ale u Vodafone to chodí tak, že čekám již několik dní a Vodafone mi teprve za několik dní zavolá s tím, že mne bude přesvědčovat ať u Vodafone zůstanu. A po hovoru mi až za 3 a více dní zašle ČVOP. Hrůza.. teprve na zavoláni, aby mne přesvědčovali čekám již 7 dní a nic.. A zúčtovací období mám již za 5 dní. Na prodejně mě sdělili, že se to určitě nestihne,tudíž budu platit další období. Nejhorší operátor!! Už nikdy Vodafone
Omluva. Ale hlavně poslat pomocí SMS ČVOP okamžitě po požádání.
|
Tweet |
Operátor by měl ČVOP poskytnout na žádost spotřebitele v okamžiku, kdy jsou vyrovnány všechny závazky, které mezi sebou smluvní strany mají. Zpravidla operátoři toto číslo poskytují po potvrzení podání platné výpovědi služeb.
Pro přenos čísla k novému operátorovi tedy musí spotřebitel nejprve požádat původního operátora o takzvaný kód ČVOP (Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele), jež slouží v procesu přenosu čísla jako identifikátor. Kód je platný po dobu 60 dnů, během nichž si musí spotřebitel s novým operátorem sjednat datum přenesení čísla a konkrétní parametry tarifu. Nový operátor pak se stávajícím operátorem vyřídí přenos čísla, což nesmí trvat déle než 10 dní. V tomto období stále může spotřebitel používat své číslo bez jakýchkoliv omezení. Samotný technický přenos čísla pak probíhá vždy od půlnoci do šesti hodin ráno, přičemž během těchto šesti hodin není číslo dostupné a lze z něj kontaktovat pouze tísňovou linku 112. O plánovaném zahájení samotného technického přenosu bude operátor vždy dopředu informovat.
Nepodaří-li se spotřebiteli s operátorem dohodnout, je možné se obrátit na veřejný dozorový orgán, který je pověřen k řešení sporů s operátory, tj. Český telekomunikační úřad.
Dobré odpoledne, pane Steine,
mrzí mě, že máte s našimi službami tak špatné zkušenosti :(
Prosím napište nám přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/, abychom se mohli podívat na Váš zákaznický účet a zjistit, proč jste ještě ČVOP nedostal.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: