Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#21710Přístup k zákazníkovi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 hodin 3 minuty

Detail stížnosti

Publikováno
22.02.2018, před 7 lety

Dana Šonová

Znění stížnosti

Dobrý den, jsme vaše dlouholetá zákaznice, nikdy nenastaly žádné problémy, a to jak z mé strany tak ani z té vaší, ale v sočsné době opak je pravdou.Měla jse kreditový paušál neomezené volání +data za 790-,u č.606194770+ připojená osoba za cca 440,-tel.606194771, v prosinci došlo jako obvykle po dvou letech k prodloužení smlouvy ve vaší pobočce v Mladé Boleslavi Bondy tř.V.Klementa, kde jsem požadovala stejné podmínky jako byly u smlouvy předešlé a to i u osoby připojené pán u přepážky prodloužil smlouvu, ale vůbec mi neupozornil na žádné změny (nehledě na jeho nevalnou ochotu).Nevycházela jsem z udivu při vyúčtování v lednu 2018,kdy mi došla platba vyšší cca o 450,Volalajsem operátorovi,nic netušíc proč k tomu došlo,paní,která měla velmi kladný přístup (takových by jste měli mít více),mi sdělila, že smlouva byla uzavřena na jiné hodnoty a podmínky, alesnažila se to se mnou v rámci možností vyřešit vrátit se na stejné podmínky nešlo poradila mi,abych zašla na prodejnu a zažádala jsem o změnu tarifu na S+za 699,-u tel.č.606194770,u druhého č. muselo dojít též ke změně a to již s horšími podmínkamia to hlavně ve výši dat.Aby toho nebylo dost,tak dnes přišla SSm na č,606194771,že u tohoto č. jsou dnes to znamená za 1 den prosurfována všechna data.Mužete mi vysvětlit, proč zákazník, kterým nejsou problémy a věří vám, proto je asi dlouholetý co, má trpět za neochotu vašeho zaměstnance za přepážkou v MB platit více a v omezených podmínkách? Dnes jsem mluvila zase s operátorem a ten mi sdělil, že k obnově dat u druhéhé čísla dojde zase za měsíc, Vy si snad děláte ze zákazníků srandu (samozřejmě jistota zákazníku ty dva roky neodejdeš a ještě si zaplatˇjako bonus za věrnost budeš mít hoší podmínky za více a když odejdeš, tak zaplaťtučné penále a jdi)to je opravdu moc hezký přístup.Mohu vám říci, že jsem z vás moc zklamaná, to jsem opravdu nečekala. Je vidět, že dlouholetý zákazník pro vás nemá hodnotu, a to proč.


Produkt

tarif tel.č.606194770, 606194771


Požadované řešení

vrátit, alespoň stejné podmínky, které jsme měli do prosince 2017


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2018 07:17, před 7 lety

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Pokud spotřebitelka s postupem společnosti nesouhlasí, měla by uplatnit reklamaci. Uplatněním reklamace se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitelky rozhodnout, že splatnost poplatku se prodlužuje.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.