Počet nahlášených stížností: | 47 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
1) zakoupila jsem si ve slevě níže uvedenou obuv:
Produkt:
Polobotky BALDOWSKI - 220 Czarny Lakier/Skóra
Cena za kus brutto:
961,00 Kč
S poštovným to činilo: Částka (brutto): 1 047,00 Kč
Na ozdobě chyběl jeden komponent (zirkon). Napsala jsem společnosti e-mail. Bylo mi sděleno, že mám dodat kvalitnější fotografii s tím, že mi nějakou slevu zašlou na můj účet.
zde je e-mail od společnosti eobuv.cz:
Částka (brutto): 1 047,00 Kč
Polobotky BALDOWSKI - 220 Czarny Lakier/Skóra
Neměli by ani ve slevě prodávat výrobek, o kterém vědí již předem, že má vadu. Sleva není pro toto omluva, na vadu by měl být zákazník upozorněn dopředu. Není možno se vymlouvat, že sleva byla natolik velká, že to se mnou tedy z tohoto důvodu nebudou řešit. Měli by s velkou omluvou zaslat na účet alespoň symbolických 300,- Kč, aby uhradili alespoň ztracený čas a poštovné.
|
Tweet |
I na zboží zakoupené ve slevě platí zákonná záruka 24 měsíců. Výjimkou je situace, kdy byl výrobek zlevněný kvůli nějaké vadě – pro takovou vadu pak zboží samozřejmě reklamovat nelze, na všechny ostatní vady daného zboží záruka ovšem platí. O důvodu takové slevy musí být zákazník při nákupu informován a tato skutečnost by měla být potvrzena i na dokladu o koupi.
Má-li věc vady, může spotřebitel dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li to možné, může spotřebitel odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.