Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamuji situaci, kdy se mnou společnost Ateli nekomunikuje.Stále mne nebylo odáno objednané a zaplacené zboží- č. objednávky: 101054177 a 101031878. Dále nefunguje nabídková stránka, kde jsem se pokoušel objednat zboží, ale postup nemohu ukončit vzhledem k tomu, že ikonka- zvoneček neustále hlásí zablokoval jste oznámení a tím nemohu nákup ukončit. Moje snahy o nápravu jsou marné.
Vše jsem již popsal nahoře.
Požaduji dodání zboží a odblokování stránka s ikonkou zvoneček.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den,
velice nás mrzí, že Vám zboží z objednávky 101054177 nebylo doručeno. Bohužel produkt již není skladem a zadali jsme Vám tedy u produktu reklamaci s požadavkem na vrácení peněz. U produktu z objednávky 101031878 bylo na našich stránkách tučně vyznačená informace o době dodání, která je 10 - 40 dní od data odeslání. Zboží Vám již bylo odesláno 1.2.2018 a proto Vás prosíme o vyčkání. Doba na dodání u zásilky ještě neuplynula. U našich stránek problém s objednávkami neevidujeme. Prosím kontaktujte zákaznický servis, kde s Vámi tuto situaci vyřeší.
Přeji hezký den
Martina K.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.