Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
málem sem se nachytala a v tomto obchode nakoupila!!! Ještě že sem si všimla, že nemají žádne obchodní podmínky ani uvedeny telefoní kontakt! Přišlo mi to podezřelé! A vidím že opravdu podle stížností jsou to podvodníci!! Jak je možné že policie nebo nekdo tyto stranky nezrušil??? Je to bordel!!!
Doufám že temto podvodníkum neldo zy stranky zakáže!!
|
Tweet |
Pokud prodávající při nabízení zboží opomene uvést podstatné informace, které v dané souvislosti spotřebitel potřebuje pro rozhodnutí ohledně koupě, čímž způsobí nebo může způsobit, že spotřebitel učiní rozhodnutí ohledně této koupě, které by jinak neučinil, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky.
Dozor nad dodržováním pravidel ochrany spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že prodávající porušil svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Před nákupem z neznámého e-shopu, doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na těchto webových stránkách je možné zjistit, kdo je provozovatelem webových stránek, na kterém funguje e-shop a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.