Společnost


AUTOSERVIS VINTR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21721Neuznaná reklamace na opravu automobilu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.02.2018, před 7 lety

Lukáš Musil

Znění stížnosti

Náš os. automobil Ford Mondeo rv. 2000 měl závadu, že jel pouze na tři válce. V autoservisu diagnostiovali problém v podpáleném ventilu a provedli jeho opravu, konkrétně dne 27.10.2016, kdy faktura byla na opravu hlavy válce za 16 000,-Kč.
V lednu 2018 se závada projevila znovu, po ujetí pouhých 6300 km, úplně stejný problém jako před rokem a tak jsem auto odvezl zpět do servisu na reklamaci.
Dne 5.2.2018 mi vystavili fakturu na reklamaci závady vozidla s tím, že "vozidlo jede na tři válce, po demontáži víka byla měřena ventilová vůle - v pořádku, tudíž s největší pravděpodobností problém v hlavě válce - podpálený ventil z důvodu špatného spalování.
Na moji otázku, proč zamítají reklamaci s největší pravděpodobností mi sdělili, že aby měli jistotu by museli demontovat hlavu a to je moc pracné a musel bych si to zaplatit.
Na moji otázku jak přišli na špatné spalování mi odpověděli, že kdybych měl spalování v pořádku, tohle by se mi nestalo, neustále to sváděli na nainstalované LPG, které bylo ve voze už při první opravě, je odborně namontované a servisované, má platnou revizi, za mnoho let už najelo přes 100 000km, auto bez problémů prošlo technickou kontrolou včetně měření emisí.
Zaplatil jsem si tedy v jiném servisu sejmutí hlavy a bylo mi potvrzeno, že opravdu je podpálený výfukový ventil, tedy přesně to, co mi bylo v Senetářově opravováno, o čemž jsem je informoval, ale nehodlají situaci nijak dále řešit, že si buď mám znovu zaplatit opravu hlavy nebo odvést auto na vrakoviště.
Nepřijde mi normální, aby oprava za 16 000 korun vydržela 6300km a servis to odmítl řešit s tím, že mám v autě plyn a určitě je někde chyba která poruchu způsobila, aniž by tuto chybu prokázal nebo alespoň přesně označil.


Produkt

Oprava hlavy Ford Mondeo


Požadované řešení

Vrácení peněz za zcela zbytečnou opravu, abych mohl nechat jimi špatně provedenou opravu hlavy provést někde jinde a uhrazení nákladů za sejmutí hlavy pro přesnou diagnostiku závady v jiném servise, protože jim se zdálo toto při řešení reklamace moc pracné a reklamaci zamítli na základě domněnky a ničím nepodloženého předpokladu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2018 09:43, před 7 lety

Placená oprava je smlouvou o dílo, u které její zhotovitel odpovídá za vady po dobu 2 let od převzetí díla, dle § 2618 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Vadné provedení opravy je spotřebitel oprávněn reklamovat a žádat bezplatnou nápravu v zákonné době maximálně 30 dní.

V případě, že by uplatněná reklamace byla zamítnuta a spotřebitel s tímto způsobem vyřízení nesouhlasil, může si nechat zpracovat znalecký posudek, který pokud by vyšel ve prospěch spotřebitele, může žádat kladné vyřízení reklamace anebo přímo odstoupení od smlouvy a náhradu všech účelně vynaložených nákladů (včetně nákladů na znalecký posudek).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel rovněž možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Spotřebitelka tak může učinit sama a nemusí být zastoupena právním zástupcem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2018 11:11, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.