Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Po obdržení první zásilky dieního ,doplňku stravy, který vůbec ani nepotřebuji od společnosti Helvetia Apotheke d.o.o. jsem ve stanovené lhůtě telefonicky (na tel. čísle 234 099 888) požádala o zrušení dalšího zasílání nevyžádaného zboží s tím, že od "uzavřené" smlouvy odstupuji. Telefonující paní na "druhé straně drátu" mě ujistila, že mi již další zásilky zasílány nebudou. Podotýkám, že jsem za první zásilku zaplatila poštovné. Bohužel, dnes jsem ve schránce našla další obálku s "vitamíny", za kterou odmítám platit, nicméně bych chtěla, aby mi už další zboží zasíláno nebylo. Děkuji
Veronika Nagyová
ProBioPro+ (údajně dietní přípravek)
Definitivní ukončení zasílání nepotřebného produktu.
|
Tweet |
Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitel by měl vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu, tedy nejlépe písemně doporučeně s dodejkou.
Jakákoli zásilka, jež by byla doručena po dni účinnosti výpovědi, bude považována za neobjednané plnění. Spotřebitel jí není proto povinen přebírat. Bude-li mu jen vhozena do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet. Pokud společnost ve svých obchodních podmínkách nestanoví žádnou výpovědní dobu, použije se § 1998 odst. 2 občanského zákoníku, který říká, že závazek zaniká dnem účinnosti výpovědi (to znamená jejím doručením společnosti). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.
Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den.
Pokud je hovořeno o zákaznickém účtu 8619071, tak na něm bohužel žádný telefonický ani jiný kontakt neevidujeme.
Abychom to mohli prověřit, prosíme o následující informace:
- kdy jste uvedený telefon volala? Volala jste v rámci pracovní doby zákaznické linky 8-17 hod.?
- z jakého čísla jste volala?
- hovořila jste s operátorem či operátorkou?
Naše ústředna zaznamenává všechny příchozí hovory, včetně těch ztracených, vše snadno dohledáme.
Mimo to jste v objednávce uvedla e-mailovou adresu, na kterou Vám i šlo potvrzení objednávky vč. všech ostatních kontaktů na zákaznický servis, při neúspěchu jste mohla zkusit jakýkoliv jiný. Ale to nás samozřejmě nevyviňuje, pokud by Váš požadavek při úspěšném kontaktu nebyl zpracován.
Samozřejmě tu druhou zásilku zatím nehraďte, uvidíme, co nám ukáže šetření na základě Vámi dodaných detailů.
Děkujeme
Helvetia Apotheke
Dobrý den ještě jednou.
Bohužel si již nepamatuji, s kým jsem hovořila a bohužel jsem volala z jiného čísla, než mám.
Doufám, že tedy zasílání zboží půjde ukončit. Opravdu již nemám zájem.
Děkuji za odpověď.
S přáním pěkného dne
Veronika Nagyová.
Dobrý den.
Nám by stačilo, když nám napíšete, z jakého telefonu jste volala a zhruba časové rozmezí. Jde nám o to zjsitit, jestli některý operátor neudělal chybu.
Zasílání máte samozřejmě zastavené. V úvodní zásilce jste měla katalog, zákaznické číslo máte u nás zachováno, takže kdybyste si vybrala třeba zajímavější produkt, ozvěte se. Trvalou slevu 40 Kč na pravidelné zásilky máte garantovánu. Případně se na našem webu podívejte na dárková balení, jsou cenově zajímavější.
Nechtěnou zásilku nám můžete poslat zpět (stačí dopisem), hradit ji pak nemusíte. Adresa: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2
Pokud si ji ponecháte, posunuli jsme vám u nís splatnost až do 26. března.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: