Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#21729Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.02.2018, před 7 lety

Petr Jankto

Znění stížnosti

Dobry den.17.2 2018 jsem si u firmy Dexa.cz objednal zboží ktere vaše firma převzala 19.2.20.2 jsem obdržel sms že mi bude zboži doručeno v 15-17h ač jsem v poznamkach uvedl cas max do 15h.Přesto nikdo nepřijel.Vecer další sms že jsem nebyl zastizen.21 se opět opakoval stejný scénář.Večer telefon od operatorky ppl abych si urcilcas dodaní dne 22.2.Domluva na čas 12,00 a opět dopledni sms že bude doručeno mezi 15-17h.Řidič na tel.nereaguje a takove jednání mi přijde opravdu neprofesionální.Rozhodne budu jaždého od Ppl odrazovat.To si z lidí děláte legraci?A v recenzích vás rozhodně šetřit nebudu.Č.zásilky 40792675412.Jankto


Požadované řešení

Finanční vyrovnání za tohle divadelní představení a plýtvání mým časem by možná vaši reputaci vylepšilo


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2018 08:45, před 7 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2018 11:41, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.