Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den, v minulosti, jsem byla jen na jedine seznamce EliteData, se kterou mam velice dobre zkusenosti... vse naprosto srozumitelne, jasne vidite co platite, v zalozce kontakty vsechny udaje, adresa, mail, tel.kontakt, IČO i jmena na koho se obratit, samozdrejme vsechny udaje jsou v cestitne a na ceske adresy... zaplatite jednorazovy poplatek na dobu jakou si vyberete a po te dobe, Vam pouze vypnou placene sluzby, ale na profil se muzete stale prihlasit... v dobe placeneho i neplaceneho obdobi lze profil jednoduse smazat a jeste se obtezuji Vam poslat mail, kde je zajima skutecny nazor proc seznamku opoustite... jelikoz toto byla az do ted jedina moje zkusenost se seznamkou a ta byla vic nez dobra a seriozni... nenapadlo by mi pochabovat o tom, ze dalsi velice medialne propagovana seznamka jako be2, ze by se jednalo o takovy podvod na lidi... Na seznamku jsem se zaregistorvala 25.12.2017 a stejne jako na EliteDatech, tak jsem zjistila, ze funguje velmi podobne co se tyka placenych a neplacenych sluzeb. Pro zobrazeni celych profilu a plnou komunikaci s protejsky, take pozaduji poplatek... prislo mi to velmi podobne a vubec by me nenapadlo, ze se jedna o nejakou habaduru... taky maji ramecky s vyberem na jak dlouho sluzbu chcete zaplatit, stejne jako EliteData a tak jsem vybrala nejaky ramecek... bohuzel uz si nevzpominam zda to bylo ma mesic nebo 3mesice... tuto sluzbu jsem tedy zplatila pres svoji kartu... bohuzel jsem v lednu menila ucty v bance a nyni nejsem schopna dohledat jakou castku jsem platitla, ze ktere by se dala odvodit doba, kterou jsem si vybrala... ale pamatuju si, ze v zadnem pripade vyberu doby nebyla zadna zminka o nejake prolongaci ci upozorneni, ze timto vyberem uzaviram nejaky smluvni vztah... pri vyberu bylo uplne jasne jako u elitedat patrne, ze se jedna o jednorazovou sluzbu... zaplatila jsem sluzbu jednorazovím poplatkem na jedinou pozadovanou a vybranou dobu... jako kdyz si obj.neco z e-shopu, vyberete vyrobek zaplatite, ten je vam posleze dorucen a tim cela vec konci... nikde na jejich strankach pri obj.sluzby neni patrne, ze se jedna o nejakou pauslani sluzbu a dlouhodoby smluvni vztah, ktery musite tak slozite vypovidat... na seznaku jsem se pak nejakou dobu sem tam pripojila... zjistila jsem,
ze je to trochu o nicem a rozhodla se profil vymazat, prvni pokus o vymazani byl nekdy v polovine ledna... kde podle navodu jsem v nastaveni nasla tlacitko pro vymazani profilu a klikla a nic se nestalo... nekolikrat jsem toto opakovala opet o nicem a tak jsem si rekla, ze to je mozna nejaka technicka chyba stranek... opravdu mi nenapadlo se v tom vice stourat. Najela jsem do sveho profilu a vymazal jsem svoje fotky, osobni udaje o veku atd.a zmenila jmeno...
A rikala si, ze je to jako u Elite dat az dovrsi placena doba tak mi zrusi placene sluzby a po urcite dobe kdyz je profil neaktivni tak ho uplne vymazou a vic jsem se celou veci jiz nezabyvala... Vcera 21.2.2018, jsem dostala mail, ze jim dluzim celkem 2530,-Kc za sluzbu, kterou jsem si objednala... ze tuto castku jsem jim mela uhradit uz k 25.1.2018, ze je toto vyzva k zaplaceni dluhu a platu mam realizovat nejpozdeji do 27.2.2018, jeste tam meli uvedeno, ze se jedna o produkt 3mesicni premiove clenstvi. V tuto chvili jsem rozjela kolotoc, cteni recenzi i jejich VOP kde jsem se dozvedela, ze jsem uzavrela nejaky smluvni vztah reci o prolongaci a v podstate o minimalni moznosti tuto sluzbu vypovedet (dle jejich VOP jen faxem a nejakou adresou do Lucemburska), dale jsem se v recenzi lidi docetla o praktitakch vyhrozovani vymahaci agenturou a strhavani penez z karet bez vedomi klienta... na profil mi v tuto chvili nejde prihlasit, vyskoci tam na me okno o nezaplacenem poplatku... moje stiznost se hlavne tyka o podvodnem jednani na duverive lidi... prijde mi to cele jako uplne neopravnene jednani z jejich strany ale i presto jsem pro jistotu jsem dnes 22.2.2018 zaslala vypoved prostrednictvim sluzby DPD na jejich adresu do Lucemburka a tez na jejich faxove cislo do Nemecka pres Ceskou Postu... bohuzel si nevzpominam na jakou dobu jsem si seznamku zaplatila ale vim, ze to byla pouze jednorazova platba na jednorazove obdobi, zadna zminka o nejake pausalni sluzbe ci prolongaci obdobi natoz o zasilani pravidelnich poplatku ani o zminovane castce... kdybych mela za seznamku na tri mesice platit 2530,- kc nikdy bych se na takovu seznamku nezaregistorvala ani nezaplatila tak vysoky poplatek... proto jejich vymahani castky beru za bezpredmetne a neopravnene... odmitam platit neco co jsem nechtela za sumu o ktere jsem nebyla vubec informovana... proto Vas zadam o pomoc a jejich vyjadreni.... akceptaci vypovedi ktera jim dnes byla dorucena faxem potvrzeni mam schovane a za par dni jim DPD doruci i dopis do Lucembuska... vymazani vsech osobnich udaju profilu i jeho stop na internetu.... dale o potvrzeni toho, ze jeich poplatek ktery po me nyni pozaduji je neopravneny a potvrzeni ze mi nebudou obtezovat pres jejich vymahackse agentury... pokud se tak stane nebudu vahat na ne podat zalobu za cileny podvod na lidi, klamani spotrebitele, po precteni jejich VOP si jsem jista, ze i v nich maji spoustu pravnich a proti zakonych udaju... proste vytahnu vsechny zbrane... nenecham se od nic zastrasit
Dekuji
Akceptace vypovedi z jejich strany, okamzite vymazani profilu a vymazani veskerych osobnich
udaju a vsech inteentovych stop po mem profilu
Zruseni pozadovaneho poplatku 2530,-kc a potvrzeni toto ze me nebudou otravovat a pozadovat zapalaceni tohoto poplatku pres vymahacske agentury
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: ED3XOB67
Dobrý den, paní Kováříková.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek be2,
děkujeme Vám.
Dobry den be2,
Vas e-mail od oddeleni pohledavek jsem obdrzela. Poslala jsem Vam odpoved... nicmene po odeslani
moji odpovedi, jsem se rozhodla na zaklade vsech okolnosti a cele rade stiznosti od stovek Vasich
klientu, vyuzit sve obcanske pravo a jeste dnes jsem kontaktovala advokatni kancelar Cink,
a pozadala je o konzultaci cele vznikle situace...
Ikdyz jsem jak rikate nekolika kliknutim souhlasila s Vasimi VOP, tak jako spotrebitel se na me vztahuje
zakon na jeho ochranu a i vy jako podnikatelsky subekt se jim musite ridit...
Pokud sel tedy smluvni vztah uzavrit on-line pak musi jit i stejnym zpusobem ukoncit (tzn.: vypovedet
smlouvu i zrusit Vase tzv.VIP clenstvi), dle Vasich VOP je ale mozne vypovezeni a zruseni VIP a smlouvy jen pisemne dorucenim na Vasi postovni adresu do Lucemburska a nejaky fax kdy podle predcisli se jedna
o Nemecko, jiny mozny zpusob neuvadite... dale Vase stranky neobsahuji zadny kontakt na zadnou konkretni osobu, ktera zastupuje v ramci CR, zadny telefonicky kontakt... zadne IČO ci DIČ Vaseho podnikatelskeho subektu... az pres slozite proklikani je mozne zjistit ze se muzete obratit na nejaky mail zakaznickyservis@be2.cz, ktery je ale urceny jen ke zruseni VIP clenstvi, nicmene o teto moznosti ve Vasich VOP neni ani slovo... shrnula bych to asi tak, ze pokud je mozne neco z jedne strany musi mit i druha strana stejnou moznost...
Neprisel mi zadny doklad o zaplaceny prvniho poplatku... kde by byli udaje o Vas vcetne sazby DPH, tak jak je to dobrym zvykem a naprosto v souladu ve vsemi zakony CR bezne pri zakoupeni jakekoliv sluzby nebo produktu jak on-line tak klasickou cestou. Ani o zaplaceni dalsiho pozadovaneho poplatku jsem nebyla vyzvana a neprisla mi zadna faktura ani v mailu z 21.2. kde mi vyzyvate k uhrazeni a uctujete si jeste poplatek za zpozdeni... Dale pri prvnim seznameni a zalozeni profilu na Vasi seznamce lakate spotrebitele na zaplaceni poplatku na zkusebni mesic, ktery odpovida smesne castce 149,- coz je zhruba desetina toho co bude muset zaplatit pozdeji... jenze o tom, ze si spotrebitel v domeni ze si zakupuje sluzbu pouze na zkusebni dobu jednoho mesice za minimalni castku, vlastne ve skutecnosti podle Vas kupuje sluzbu na jeste dalsi tri mesice a za dalsi poplatek ktery je navic nekolika nasobene vetsi, navic jak uvadite s do nekonecna se opakujici prolongaci, coz je v tomto smeru celkem dost zasadni informace a celkem to zasadne meni to na co puvodne lakate spotrebitele, tak o tom vsem se dozvi az v momente kdy se proklika k finalnimu zaplaceni pres kartu a jeste je to temer neviditelne... coz je v tu chvili dost zasadni informace...
Dale na svych strankach garantujete behem zkusebniho mesice vzajemny kontakt s 10 protejsky jinak je sluzba zadarmo... tento zavazek nebyl z Vasi strany vuci me dodrzen
tohle je jen vycet nekolika veci, ktere si pamatuji po uvodni pravni porade u AK Cink... celkove bych to shrnula, ze je hodne diskutabilnich veci i na Vasem jednani
Predpokladam, ze je pro obe strany jednodusi hned v prvni fazi vznikleho problemu najit nejrychlejsi reseni
proto Vam navrhuji mozne reseni v dane veci
jsem ochotna zaplatit poplatek 2530,-Kc, ktery po me pozadujete v mailu ktery mi byl doruceny 21.2.,
prosim o zaslani cisla uctu s variabilnim symbolem, platbu provedu obratem (prevodem s uctu, prostrednictvim internetbank.) jsem ochotna platbu provest jako prednostni (coz mi moje banka umoznuje, timto zpusobem budete mit penize jeste ten sami den)
z Vasi strany pozaduji potvrzeni o tom, ze v momente kdy budou penize pripsany na ucet s v.s., ktery uvedete, tak je moje premiove clenstvi / VIP clenstvi s opakovanou prolongaci uplne zrusene, cela smlouva je vypovezena ve Vsech bodech, vcetne vymazani profilu a vsech jeho internetovych stop...
pokud souhlasite s navrhovanym resenim, dejte mi prosim vedet... pokud bude oboustrane dohada akceptovatelna a dodrzena... tim okamzikem jsem ochotna na celou vec zapomenout a jiz v ni nepodnikat
zadne dalsi kroky...
Dekuji Kovarikova
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.
ID: ED3XOB67
Dobrý den, paní Kováříková.
Veškeré potřebné bankovní data máte možnost dohledat přímo v rámci zmíněného Upomínkového emailu za data 21/02/2018, děkujeme Vám!
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Svůj profil můžete po úhradě dlužného poplatku vymazat i sama, a to kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Vazeny dTeste a be2,
dTeste, timto bych Vam chtela moc podekovat, za Vasi ochotu pomahat nejen spotrebitelum.
Vazim si Vasi prace i toho, ze jeste existuje nejaka spolecnost, ktera se snazi resit a napravovat
vsechna podvodna jednani. At uz se jedna o potize spotrebitele s podnikateli ci naopak. Je smutne, ze
s tyto problemy resi soukrome subekty a statni instituce, ktere by hlavne mela sjednavat v takovych to
pripadech napravu tak to zadnou nezajima.
be2, Vase reakce na muj posledni prispevek mi bohuzel neuspokojila. Sice jste mi potvrdili vypovezeni
opakovaneho clenstvi, nicmene v ostatnich mnou navrhovanych bodech jsme se ne zcela schodli.
Rozhodla jsem se vyuzit sveho obcanskeho prava a celou vec jsem predala advokatni kancelari Cink,
ktera ma od 29.2. 2018 mnou podepsanou plnou moc v zastupovani cele teto zalezistosti. V techto
dnech by Vam mel byt dorucovan dopis od AK Cink na mailovou adresu ze ktere komunikujete.
Proto Vas timto zadam at se jiz obracite na ne.
s toho duvodu dnesnim dnem 8.3.2018 za me zde uzaviram celou stiznost
Dekuji Kovarikova
Na základě výše uvedeného sdělení stížnost uzavíráme.