Společnost


Sport Mall s.r.o.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#21735Nedodané zaplacené zboží - eshop nekomunikuje

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.02.2018, před 7 lety

Miroslav Varchola

Znění stížnosti

Dne 19.2.2018 jsem po zaplacení obdržel mail níže, nicméně dopravci zboží dodnes fyzicky předáno nebylo.

S potěšením Vám oznamujeme, že Vaše objednávka je ve stavu "Předáno dopravci".

Objednané zboží:

Kód Položka Mn. Cena za kus Cena
NEXGEN90 Reflex Nutrition Nexgen Pro 90 kapslí 2 482 Kč 964 Kč
Zásilkovna Praha 17, Řepy, Makovského 1349/2a, Fotomobil 1 39 Kč 39 Kč
Převodem 1 0 Kč 0 Kč


CENA CELKEM: 1 003 Kč
Zaokrouhlení: 0 Kč
Cena bez DPH: 870,49 Kč
DPH: 132,51 Kč

Celková cena: 1 003

Děkujeme za nákup na www.VitaminNexgen.cz a přejeme Vám hezký den,
VitaminNexgen.cz


Produkt

Reflex Nutrition Nexgen Pro 90 kapslí s dopravou celkem zaplaceno 1 003 Kč


Požadované řešení

Chci zpátky peníze, nebo zaslat zboží. Psal jsem na kontaktní mail, ale nikdo neodepisuje: vitaminnexgen@email.cz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2018 06:25, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2018 15:53, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na jeho žádost na spotřebitele, který má možnost doplnit své vyjádření a stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.3.2018 17:39, před 7 lety


Miroslav Varchola

Hodnocení:

Komentář: Jsem rád, že jsem zboží vůbec obdržel!
Zboží dodáno s prodlevou 10 dní bez upozornění. Dovolat se nelze a eshop na mail nereaguje:
VitamínNexgen.cz
tel.:
email: vitaminnexgen@email.cz
Nebylo by od věci alespoň zákazníkovi napsat, že zboží bude doručeno s prodlevou, aby si nedělal starosti. Se stávajícím přístupem je nižší ceny dlouho nad vodou neudrží.