Počet nahlášených stížností: | 46 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 15.2.2018 jsem si objednal zboží (č. obj: 3636086), která byla potvrzena 2x (poprvé hned po objednání, podruhé cca po týdnu). Vše jsem řádně zaplatil a tím dodržel jejich dodací podmínky (hlavně bod 5.3.). 22.2 dokonce i došlo k potvrzení zakázky pod č.731328 s tím, že mám počkat na infomační email, kdy si budu moci zboží vyzvednout, za dvě hodiny mi dorazil překvapující email, že je moje zakázka stornována s nabídkou kompenzace (20% sleva na další nákup v e-shopu, která je nyní mimochodem dostupná pro všechny objednávající). Reagoval jsem na to jak několika emaily, tak telefonicky na zák. linku, bohužel se stále se opakující odpovědí (....omlouváme se, vaše zakázka byla stornována, pošlete číslo účtu atd...). Jelikož jsem splnil všechny podmínky a uzavřel řádnou smlouvu o nákupu, tak žádám o dodání zboží, které bylo v době objednávky bez problémů a stále dostupné. Obracím se proto na vás s prosbou o vyřešení této situace.
Boty Salewa MTM Trainer
Žádám o dodání zboží.
|
Tweet |
Podle § 1732 odst. 1 občanského zákoníku se má za to, že návrh dodat zboží nebo poskytnout službu za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit.
Podle § 1745 občanského zákoníku je smlouva uzavřena okamžikem, kdy přijetí nabídky nabývá účinnosti. Spotřebitel řádně uzavřel kupní smlouvu přijetím nabídky a podnikatel je tímto zavázán z platně uzavřené kupní smlouvy. Pokud by měl e-shop stejné zboží nadále v nabídce, nedošlo k naplnění hypotézy § 1732 odst. 1 občanského zákoníku, a k výjimce z povinnosti plnit by nedošlo.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.