Společnost


HERVIS Sport a móda, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:46
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#21743Nedodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.02.2018, před 7 lety

Radim Kořístka

Znění stížnosti

Dobrý den, 15.2.2018 jsem si objednal zboží (č. obj: 3636086), která byla potvrzena 2x (poprvé hned po objednání, podruhé cca po týdnu). Vše jsem řádně zaplatil a tím dodržel jejich dodací podmínky (hlavně bod 5.3.). 22.2 dokonce i došlo k potvrzení zakázky pod č.731328 s tím, že mám počkat na infomační email, kdy si budu moci zboží vyzvednout, za dvě hodiny mi dorazil překvapující email, že je moje zakázka stornována s nabídkou kompenzace (20% sleva na další nákup v e-shopu, která je nyní mimochodem dostupná pro všechny objednávající). Reagoval jsem na to jak několika emaily, tak telefonicky na zák. linku, bohužel se stále se opakující odpovědí (....omlouváme se, vaše zakázka byla stornována, pošlete číslo účtu atd...). Jelikož jsem splnil všechny podmínky a uzavřel řádnou smlouvu o nákupu, tak žádám o dodání zboží, které bylo v době objednávky bez problémů a stále dostupné. Obracím se proto na vás s prosbou o vyřešení této situace.


Produkt

Boty Salewa MTM Trainer


Požadované řešení

Žádám o dodání zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2018 10:35, před 7 lety

Podle § 1732 odst. 1 občanského zákoníku se má za to, že návrh dodat zboží nebo poskytnout službu za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit.

Podle § 1745 občanského zákoníku je smlouva uzavřena okamžikem, kdy přijetí nabídky nabývá účinnosti. Spotřebitel řádně uzavřel kupní smlouvu přijetím nabídky a podnikatel je tímto zavázán z platně uzavřené kupní smlouvy. Pokud by měl e-shop stejné zboží nadále v nabídce, nedošlo k naplnění hypotézy § 1732 odst. 1 občanského zákoníku, a k výjimce z povinnosti plnit by nedošlo.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2018 11:40, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.