Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po telefonické domluvě jsem chtěl vyměnit náramek za větší bylo to ke konci ledna a byl to dárek z vánoc byli jsem pryč a dřív jsem to nemohl poslat neměli žádný problém z výměnou tak jsem jim náramek poslal ale vrátil se mi zpět jako nepřebraný a teď když jsem jim volal co se stalo byli nepříjemný a už mě odbyli
Stříbrný náramek Pandora -klasik se zapínáním srdce
Když by šel vyměnit bylo by to super
|
Tweet |
Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží je možné pouze v případě, pokud byla kupní smlouva uzavřena distančním způsobem (telefonicky, přes internet atd.) nebo mimo obchodní prostory obchodníka (např.: podomní prodej). Byla-li věc zakoupena v „kamenném“ obchodě, toto právo spotřebitel nemá.
Jiná je situace, když někteří prodávající vrácení či výměnu zboží za jiné v určitých lhůtách umožňují, o čemž spotřebitele informují zpravidla na účtence či sdělením u pokladen. Jde o možnost jdoucí nad rámec zákona, proto si mohou stanovit různé podmínky (nepoužité zboží s originálními visačkami aj.). Prodávající pak nemusí vždy vracet peněžní prostředky, ale může se zavázat např. pouze k výměně či vrácení ceny formou kreditu na zákaznickou kartu či kupónu na další nákup (Více informací je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-4767/dtest-nejcastejsi-omyly-ceskych-spotrebitelu). Konkrétní informace o podmínkách vrácení nevyhovujícího zboží bývá uvedena zpravidla v prodejních řádech nebo na účtenkách.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Dobrý den,
Vaši objednávku na náramek jsme přijali dne 15.listopadu 2017. Vzhledem k vánočním svátkům byla lhůta na výměnu zboží prodloužena na místo zákonné lhůty 14-ti dnů do 15.ledna 2018. V lednu jste nás kontaktoval s možností výměny, tak jsem Vám výměnu náramku v prodlouženém termínu samozřejmě slíbili. Všechny zákazníky, jenž avizovali výměnu produktu a produkt nám nebyl doručen jsme ještě urgovali emailem. Vy jste nás kontaktoval telefonicky až cca začátkem března, že máte zájem o výměnu náramku. Informovala jsem Vás, že od Vašeho nákupu uplynuly již 4 měsíce, což je dlouhá doba pro výměnu zboží. Zásilka se Vám vrátila zpět, protože jste nám neposlal podací číslo zásilky, jak bylo specifikováno v emailu i na webových stránkách. V případě, že uvedete nesprávný formát adresy, tak balíček leží na poště a není nám doručován.
S pozdravem Krupová Eva
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.