Společnost


A3 SPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#2175Zamítnutá reklamace - bílá bunda Puma

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 9 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.02.2014, před 11 lety

Věra Čapková

Znění stížnosti

Po Vánocích jsem v nákupním centru Varyáda v Karlových Varech v prodejně A3 Sport zakoupila bílou zimní bundu zn. Puma. Po prvním vyprání (mýdlo, 30°C, program ruční praní) bunda hned při vyndání z pračky zatuchle páchla. Nepomohlo ani ruční vymáchání a usušení poblíž koupelnového žebříku. Po druhém vyprání(30°C, Persil, program syntetika) již bunda nepáchla, ale při sušení vystoupily žluté skvrny. Po usušení jsem shledala, že v některých komorách se výplně výrazně ztenčily, v jiných zcela zmizely. Výrobek byl reklamován. Vyjádření: Zboží bylo důkladně prohlédnuto a ohledáno, ale v tomto směru nebyla shledána žádná výrobní ani materiálová vada, která by zapříčinila vznik reklamovaného poškození.


Produkt

, Puma TE, P82569720, AC DOWN JACKET WHITE - TRADE


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2014 16:21, před 11 lety

V případě, že je vytčena vada do prvních 6 měsíců od zakoupení, je prodejce povinný prokázat, že výrobek předal kupujícímu bez vad. Pokud se tak nestane, považuje se rozpor s kupní smlouvou za existující již při převzetí dle § 616 odst. 4 občanského zákoníku. Z výše uvedeného vyplývá, že prodejce má prokázat čím vada vznikla a vyloučit tak výrobní vadu.
V případě, že bude přetrvávat spor o příčinu vady mezi prodejcem a kupujícím, lze kontaktovat soudního znalce, který by ji posoudil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2014 12:17, před 10 lety

Společnost A3 SPORT s.r.o. se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Předložení znaleckého posudku vylepší ve sporu důkazní postavení spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.