Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po Vánocích jsem v nákupním centru Varyáda v Karlových Varech v prodejně A3 Sport zakoupila bílou zimní bundu zn. Puma. Po prvním vyprání (mýdlo, 30°C, program ruční praní) bunda hned při vyndání z pračky zatuchle páchla. Nepomohlo ani ruční vymáchání a usušení poblíž koupelnového žebříku. Po druhém vyprání(30°C, Persil, program syntetika) již bunda nepáchla, ale při sušení vystoupily žluté skvrny. Po usušení jsem shledala, že v některých komorách se výplně výrazně ztenčily, v jiných zcela zmizely. Výrobek byl reklamován. Vyjádření: Zboží bylo důkladně prohlédnuto a ohledáno, ale v tomto směru nebyla shledána žádná výrobní ani materiálová vada, která by zapříčinila vznik reklamovaného poškození.
, Puma TE, P82569720, AC DOWN JACKET WHITE - TRADE
Požaduji vrácení peněz.
|
Tweet |
V případě, že je vytčena vada do prvních 6 měsíců od zakoupení, je prodejce povinný prokázat, že výrobek předal kupujícímu bez vad. Pokud se tak nestane, považuje se rozpor s kupní smlouvou za existující již při převzetí dle § 616 odst. 4 občanského zákoníku. Z výše uvedeného vyplývá, že prodejce má prokázat čím vada vznikla a vyloučit tak výrobní vadu.
V případě, že bude přetrvávat spor o příčinu vady mezi prodejcem a kupujícím, lze kontaktovat soudního znalce, který by ji posoudil.
Společnost A3 SPORT s.r.o. se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Předložení znaleckého posudku vylepší ve sporu důkazní postavení spotřebitele.