Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nedoručené balíky a ani upozornění, že jsou uloženy na poště.
13.2.2018 mi byl odeslán balík, o kterém jsem ani nevěděla, že je už uložen na poště. Po reklamaci a zdlouhavém zjišťování odesilatelky, jsme až zjistili, že leží několik dnů na poště v Brodku u PV. Výzva ani upozornění nepřicházely. 20.2.2018 jsme z pošty balík vyzvedli po upozornění odesilatelky (z Prahy). Výzva mi k tomuto balíku přišla až 22.2.2018
Další balík, o kterém jsem nevěděla byl odeslán zpět odesilatelce, s upozorněním, že jsem nebyla k zastižení. Výzva nepřišla žádná!! To není ovšem pravda, jsem na rodičovské dovolené a to 24hod. denně. A to další balíky ještě očekávám.
Na poště mi bylo řečeno, že nic neví, že stejně balíky nedoručují, že česká pošta oznámila chřipkovou epidemii....
To asi nemyslí nikdo vážně!!!!!!
Zdražili a ještě tyto služby neodpovídají ani standardu!!!
Tohle je státní podnik, nebo výsměch občanům???
Je to asi marné......
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman