Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den , telefonicky mi byla vnucena výhra ,o kterou jsem ani neměla zájem, prý to nevadí a mám přípravek dát někomu z rodiny . Pán se nadal odbýt tak jsem řekla ,ať mi to pošlou, Preparát jsem nerozbalila ,zaplatila. Dnes 23.2.2018 mi přišla další várka v obálce ,kterou opravdu už platit nebudu a proto posílám zpět i s prvním balíčkem doporučeně na adresu Helvetia Apotheke P.O.Box 86 10200 Praha 102. S pozdravem Zemancová
Reakce na mou stížnost ,by měla být taková ,že už mi nikdo z Helvetia Apotheke nebude nic neomaleně nabízet.Pokud něco potřebuji ,tak si to vyhledám na internetu sama
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Vážená paní Zemancová,
dovolte, abychom Vám vysvětlili systém zasílání našeho produktu.
Před časem jste byla kontaktována naším telemarketingovým partnerem, od kterého jste dostala nabídku na produkt nejlépe odpovídající Vašemu životnímu stylu nebo Vašim potřebám. Pracovník Vám po telefonu popsal nejen úvodní nabídku k otestování našeho produktu, zároveň Vám i sdělil, jak bude postupováno dále. Tyto informace jste si v telefonickém rozhovoru odsouhlasili a Vy jste nám dobrovolně sdělil/a svou adresu, na kterou má k zasílání docházet. Tím byla Vaše adresa zanesena do databáze, a v tom okamžiku jste se stala naším zákazníkem. Pokud jste o objednání neměla zájem, stačilo operátorovi říci NE, hovor by dále nepokračoval.
V daném hovoru Vám bylo řečeno, že první zásilka, tzv. UVÍTACÍ BALÍČEK, je odeslán zdarma, jen za cenu poštovného a balného ve výši 79,-Kč se složenkou splatnou 14 dní.
Úvodní balíček je zasílán jako "Balík do ruky" a obsahuje počáteční dvacetidenní dávku Vámi zvoleného doplňku stravy.
U Vámi vybraného produktu odborníci doporučují užívání alespoň po dobu 3 měsíců, aby to mělo správný efekt. Proto jste během hovoru dostala informaci o výhodách našeho systému spočívajících právě v tom, že se nemusíte starat o shánění dalších dávek.
V hovoru tedy muselo zaznít, že pokud od Vás do 7 dnů po přijetí zásilky nedostaneme zamítavou zprávu, obdržíte od nás každých 20 dní další zásilku produktu za zvýhodněnou cenu bez poštovného a balného spolu se složenkou, která se vztahuje k té konkrétní zásilce.
Tyto zásilky chodí již jako listovní, v obálce přímo do Vaší schránky, aby to pro Vás bylo co nejpohodlnější.
Viz. také informace na stránce www.helvetia.cz/pravidelne-zasilky .
Pokud se rozhodnete z jakéhokoli důvodu ukončit zasílání, stačí zavolat k nám na zákaznický servis, nebo nám zaslat e-mail či korespondenční lístek. Ze zákona máte na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu 14 dní od přijetí 1. zásilky, u nás si můžete o zrušení odběru zažádat kdykoliv.
Mimo to je možné odběr nastavit dle Vašeho přání, s delším intervalem, s vyšším množstvím se slevou, na dobírku. Stačí nás jen kontaktovat na tel. čísle 234 099 888 v pracovní dny od 8 do 17 hodin.
V případě, že Vám došla zásilka a nebudete už o ni mít zájem, máte možnost ji vrátit zpět na naši adresu. Zboží jen musí mít nepoškozený obal a zásilka musí být řádně ofrankovaná. Zásilku adresujte na náš nový P.O.Box:
Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.
A pro vyřešení této zákaznické záležitosti stačilo kontaktovat náš zákaznický servis. Tento portál slouží jako mediátor pro stížnosti, u kterých zákazníci nenalezli řešení. Ve Vašem případě jde o naprosto běžný zákaznický požadavek, který lze vyřešit behem 30 vteřin 1 telefonátu...
Nahrávku Vašeho objednávkového hovoru můžeme v případě Vašeho zájmu vyhledat a celou konverzaci prověřit, případně Vám nahrávku zaslat e-mailem.
Doufáme, že jsme Vám celou skutečnost objasnili a věříme, že Vaši záležitost dořešíme k oboustranné spokojenosti.
Zasílání produktu jsme Vám k dnešnímu dni zastavili.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Vážení, oba balíčky Vám vracím na adresu P.O. Box 49 Kolín 2 28002
Děkuji za ukončení zasílání balíčků :
Zemancová
Vážená paní Zemancová,
Uvítací balíček za 79 Kč máte v pořádku uhrazený. Zpět nám tedy zašlete jen zásilku s VS 8645316002 za 178 Kč.
Splatnost zásilky jsme Vám prodloužili do konce března, aby se zásilka stihla v pořádku vrátit.
Děkujeme za spolupráci a prosíme o uzavření tohoto případu.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Hodnocení:
Komentář: Děkuji mnohokrát Zemancová