Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 25.1.2018 jsem si stáhl 30 denní trial verzi programu Avast SecureLine VPN na jeho otestování pod číslem objednávky 34224657962. Tato verze mi byla dnes, tj. 24.2. 2018 bez mého vědomí a souhlasu převedena na placenou verzi pod číslem objednávky 45404508300 a bylo mi bez mého souhlasu strženo z účtu 1850 CZK.
Tento SW jsem otestoval, shledal jsem jej jako nevhodný pro své účely a odinstaloval ze svého PC. Tento nemám zájem dále využívat.
Vrácení peněz
|
Tweet |
Samotná prolongace smluvního vztahu není zakázaná. Co se týká prolongace, ta může být sjednána ve smlouvě a obecně platí, že se smlouva prodlužuje za stejných podmínek, pokud není již předem domluveno jinak.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud společnost před uzavřením smlouvy spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Zákazníkova objednávka byla po skončení zkušební doby obnovena na roční licenci.
Náš distributor zaslal zákazníkovi upozornění na emailovou adresu s možností toto automatické obnovení zrušit před samotným zaúčtováním ročního poplatku.
Licence již byla zaslána distributorovi pro vrácení peněz.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.