Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den.
Dne 23.2.2018 jsem zakoupil v Tesco Třinec kynuté knedlíky s borůvkovou náplni od GASTRO MARIE RYPKOVÁ. Doma při obědě jsme zjistili, že místo borůvkové náplně je náplň povidlová. Já i kluk povidla nesnášíme, takže skončily v koši. Děkuji za skvělý oběd, ale knedlíky si v Tescu už raději nekoupím.
Kynuté knedlíky s ovocnou náplní s příchutí borůvek - Gastro Marie Rypková
Nakupovat knedlíky od nějaké spolehlivější firmy.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.