Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednali jsme přes tento internetový obchod 2ks baterie do mobilního telefonu, cena byla nízká, proto jsme zvolili platbu předem. Baterie přišla po 14 dnech čekání a urgencí pouze jedna, od té doby na jakékoliv stížnosti nikdo nereaguje, telefon nikdo nebere.
Baterie Nokia BL-5C
Chci dostat i druhou zaplacenou baterii
|
Tweet |
Pokud nebylo dodáno zboží v ujednaném množství, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Kupující má právo na uplatnění reklamace ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. Prodávající je povinen přijmout reklamaci a posoudit vytýkané vady. Bylo-li zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Na stránkách e-shopu chybí identifikační a kontaktní údaje, které by vedly ke správné identifikace podnikatelského subjektu, což je v rozporu se zákonem na ochranu spotřebitele. Podnět na podvodný rizikový e-shop může spotřebitel podat u České obchodní inspekce. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webové odkazu je možné zjistit, kdo je provozovatelem webových stránek, na kterém funguje e-shop a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.
Dle § 16 zákona o ochraně spotřebitele je na žádost spotřebitele prodávající povinen vydat doklad o zakoupení výrobku nebo o poskytnutí služby s uvedením data prodeje výrobku nebo poskytnutí služby. Na dokladu musí být uvedeno, o jaký výrobek nebo o jakou službu se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán nebo služba poskytnuta. Nesmí chybět identifikační údaje prodávajícího, tj. jméno a příjmení nebo název nebo obchodní firma, případně název prodávajícího, jeho identifikační číslo, pokud zvláštní právní předpis nestanoví jinak. Státní dozor nad dodržováním zmíněného ustanovení ve vztahu ke spotřebiteli provádí Česká obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět k provedení kontroly u podnikatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.