Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#21779Zasílání SMS ohledně vyúčtování, aniž jsem klient O2

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2018, před 7 lety

Luděk Laštovka

Znění stížnosti

Několik měsíců dostávám od O2 CZ textové zprávy týkající se údajného vyúčtování (že je uhrazeno, že není uhrazeno, že chybí e-mailová adresa a bude tedy převedeno na placené papírové atd.). Několikrát jsem se obrátil na zákaznickou linku O2, ale přestože slíbili nápravu, problém pokračuje. Při posledním telefonátu se mi snažili vysvětlit, že to vyřešit nemohou, protože neví, kde mají moje číslo uložené!


Požadované řešení

Požaduji ukončení komunikace od O2 CZ.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2018 09:00, před 7 lety

Pokud byl již smluvní vztah mezi společností a spotřebitelem ukončen či vůbec nevznikl, může spotřebitel požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Musí tak učinit písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou). Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.2.2018 10:48, před 7 lety

Hezký den,
jde-li o číslo, které jste uvedl v neveřejných údajích, pak to je vedené jako kontaktní pro zákaznickou kartu psanou na stejné jméno, jako je to vaše. Stejně tak je pod touto kartou zákazníka zmíněné číslo aktivní.

Na jaké číslo by tedy měly přicházet informace např. ohledně nezaplacení faktury apod.?
Kdy vám případně naposledy dorazila taková zpráva a čeho přesně se týkala?

Omlouvám se, pokud vám na lince nebyly poskytnuté přesné informace.

S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.2.2018 15:54, před 7 lety


Luděk Laštovka

Nejsem klientem O2. Těžko k tomu něco dodat!
Dostale jsem následně omluvný e-mail od paní Drastichové, nicméně tady to vypadá, že jsem mimo já. Neuvěřitelné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2018 17:28, před 7 lety

Stížnost přeřezujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.2.2018 09:00, před 7 lety

Dobrý den,

celou záležitost jsme již během včerejška dořešili prostřednictvím Twitteru. Kontakt již u zákaznice, u které byl veden, není, tudíž SMS zprávy vám již chodit nebudou. Omlouvám se za nedorozumění ze strany Renáty, ihned po zjištění, že se přehlédla, vám psala e-mail.

S pozdravem
Petr Mišurec
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.2.2018 10:06, před 7 lety


Luděk Laštovka

Hodnocení:

Komentář: O2 od začátku předpokládá, že klient nemá pravdu a tak se k němu chová. Omluva za jednoznačnou chybu na jejich straně byla minimální.
Řešení dává smysl, ale je stejné jako bylo před několika měsíci, uvidíme, jestli tentokrát bude fungovat. V každém případě jsem zároveň na radu dTestu požádal o výmaz všech svých údajů z databází O2, abych případné další problémy mohl řešit formou stížnosti přes ÚOOÚ.