Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Dne 3.5.2012 jem zakoupil notebook Dell Vostro 3450. Po cca roce bezproblémového používání začal NB "tuhnout" při používání internetu a je jedno, který prohlížeč se používá. Postupem času se tyto problém zhoršoval tak, že dnes už NB nejde vůbec pro internet použít. Proto bylo přistoupeno k řešení problému a to se spol. Dell cz a kontaktoval jsem jejich linku podpory. Pracovníci linky podpory se sice snažili problém vyřešit, ale bezúspěšně. Bylo mi řečeno, že je to problém softwaru a oni za SW třetích stran neručí a nejlepší je tento problém řešit např. s Googlem ! Což samozřejmě odmítám ! Po mých urgencích byl poslán IT technik,který se pokusil problém vyřešit a NB odvezl na středisko. A to od 12.12.2013 do 15.1.2014 kdy byl doručen zpět se stejnou závadou. Proto byl NB zaslán na reklamaci k prodejci což je firma Suntech computer s.r.o., Sofijské náměstí 3404/3, Praha. Bezúspěšně. Posláno zpět s vyjádřením. Cituji "Nejedná se o závadu počítače. Problém je nutno řešit s výrobcem programu, ve kterém k chybám dochází atd. Na odstoupení od smlouvy nelze přistoupit". Konec citace.
A já se nyní ptám. Je vůbec možné se odvolávat na třetí strany, které vytvořily SW, který je součástí výrobku ? Navíc prostě jiný SW, který by mohl situaci popř. vyřešit není ! Dell jako výrobce ani Suntech jako prodejce záruku neuznávají, protože to je SW třetích stran, i když je už od výrobce, dodavatele nainstalován. Jak lze v tomto případě postupovat dále ?
Děkuji za odpověď a posouzení přípapadu
NB Dell Vostro 3450 servis tag 6GQQ2S1
Uvítám jakékoliv řešení. Od odstranění problému přes výměnu až po vrácení peněz.
|
Tweet |
V tomto případě je zásadní, kdo je tedy prodejce - komu byla placena kupní cena. Prodejce odpovídá za celý výrobek a jakýmkoli ustanovením se nemůže své odpovědnosti vzdát. V rámci reklamace má kupující nárok na opravu, případně výměnu, pokud by nebylo možné reklamaci tímto způsobem vyřídit, má kupující právo na odstoupení od kupní smlouvy.
Společnost DELL Computer , spol. s r. o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.