Společnost


DELL Computer , spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#2178Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 1 měsíc 16 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
07.02.2014, před 11 lety

Karel Bandura

Znění stížnosti

Dobrý den. Dne 3.5.2012 jem zakoupil notebook Dell Vostro 3450. Po cca roce bezproblémového používání začal NB "tuhnout" při používání internetu a je jedno, který prohlížeč se používá. Postupem času se tyto problém zhoršoval tak, že dnes už NB nejde vůbec pro internet použít. Proto bylo přistoupeno k řešení problému a to se spol. Dell cz a kontaktoval jsem jejich linku podpory. Pracovníci linky podpory se sice snažili problém vyřešit, ale bezúspěšně. Bylo mi řečeno, že je to problém softwaru a oni za SW třetích stran neručí a nejlepší je tento problém řešit např. s Googlem ! Což samozřejmě odmítám ! Po mých urgencích byl poslán IT technik,který se pokusil problém vyřešit a NB odvezl na středisko. A to od 12.12.2013 do 15.1.2014 kdy byl doručen zpět se stejnou závadou. Proto byl NB zaslán na reklamaci k prodejci což je firma Suntech computer s.r.o., Sofijské náměstí 3404/3, Praha. Bezúspěšně. Posláno zpět s vyjádřením. Cituji "Nejedná se o závadu počítače. Problém je nutno řešit s výrobcem programu, ve kterém k chybám dochází atd. Na odstoupení od smlouvy nelze přistoupit". Konec citace.
A já se nyní ptám. Je vůbec možné se odvolávat na třetí strany, které vytvořily SW, který je součástí výrobku ? Navíc prostě jiný SW, který by mohl situaci popř. vyřešit není ! Dell jako výrobce ani Suntech jako prodejce záruku neuznávají, protože to je SW třetích stran, i když je už od výrobce, dodavatele nainstalován. Jak lze v tomto případě postupovat dále ?

Děkuji za odpověď a posouzení přípapadu


Produkt

NB Dell Vostro 3450 servis tag 6GQQ2S1


Požadované řešení

Uvítám jakékoliv řešení. Od odstranění problému přes výměnu až po vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2014 16:05, před 11 lety

V tomto případě je zásadní, kdo je tedy prodejce - komu byla placena kupní cena. Prodejce odpovídá za celý výrobek a jakýmkoli ustanovením se nemůže své odpovědnosti vzdát. V rámci reklamace má kupující nárok na opravu, případně výměnu, pokud by nebylo možné reklamaci tímto způsobem vyřídit, má kupující právo na odstoupení od kupní smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2015 13:24, před 10 lety

Společnost DELL Computer , spol. s r. o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.