Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 9 |
Jsem vasim dlouholetym zakaznikem a musim rici ze spokojenym , kvalitni zeleninu a ovoce kupuji obden . Po delsi dobu pozoruji ze se kazdou nedeli v odpolednich hodinach hromadne obmenuje zbozi na pondeli a to ve velkem a v provozni dobe! Mezi lidma se prohani bezohledni zamestnanci s preplnenymi prepravniky , nechapu jak je mozne toto provadet v provozni dobe kdy je prodejna plna lidi . V jinych prodejnach se vzdy uzavira cast prosejny tady ne . Dnes z takoveho preplneneho dopravniku spadl na meho trileteho syna naklad , nastesti ma " pouze " pohmozdenou nohu protoze jsem stal pred nim , pokud by stal o metr blize mohl byt tezce zraneny . Upozornuji ze jsme stali uz u pokladniho pasu a prodejna byla preplnena , nebylo kam uhnout . Zamestnanec pouze prohlasil ze je to nase chyba kdyz jsme neuhnuli pripadalo mi ze se jeste usmival , vedouci celou vec zlehcoval , vubec zadna omluva . Jeste nevim jak celou vec resit . Predem dekuji za Vase vyjadreni . Jaroslav Bahnik
Dle meho nazoru vedeni spolecnosti vubec nevi ze se hromadna vymena a priprava zbozi provadi v pracovni dobe v nedeli , zamestnaci pravdepodobne setri svuj cas . Je poze otazka casu kdy dojde k vaznejsimu urazu .
|
Tweet |
Dle § 2958 občanského zákoníku platí: Při ublížení na zdraví odčiní škůdce újmu poškozeného peněžitou náhradou, vyvažující plně vytrpěné bolesti a další nemajetkové újmy; vznikla-li poškozením zdraví překážka lepší budoucnosti poškozeného, nahradí mu škůdce i ztížení společenského uplatnění. Nelze-li výši náhrady takto určit, stanoví se podle zásad slušnosti.
V § 2924 občanského zákoníku je stanoveno, že každý kdo provozuje závod nebo jiné zařízení k výdělečné činnosti, nahradí škodu vzniklou z provozu, ať již byla způsobená vlastí provozní činností, věcí při ní použitou nebo vlivem činnosti na okolí. Této povinnosti se ovšem provozovatel může zprostit, když prokáže, že vynaložil veškerou péči, kterou lze rozumně požadovat, aby ke škodě nedošlo. Pro vznik nároku na náhradu škody musí být splněny následující podmínky: porušení povinnosti (v tomto případě by to mohla být prevenční povinnost, v této souvislosti je nutné zvážit i chování poškozeného), vznik škody a příčinná souvislost mezi porušením a následkem, tj. vznik škody musí být nutným následkem porušení.
Dobrý večer, pane Bahniku,
za tuto situaci se velice omlouváme. Můžete nám prosím upřesnit prodejnu, kterou jste navštívil?
Děkujeme.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Jedna se o prodejnu Lidl v Nymburce na Zalabi .
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však v řešení sporu dále nepokračovala. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.