Společnost


Tomancová Iva

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#2179Zaplatila jsem za zboží, ale nedoručili mi jej a na mé výzvy nereagují

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.02.2014, před 11 lety

Jana Tesařová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 3.1.2014 jsem si na slevovém portále www.nakupvakci.cz zakoupila dva vouchery na zboží, které je nabízeno na stránkách www.hport.cz.
Vouchery jsem objednala, zaplatila a byli mi zaslány na email. Poté jsem byla odkázána na stránky obchodníka www.hport.cz, kde jsem provedla objednávku, dle pokynů, kdy do objednávky jsem zadala čísla slevových voucherů a objednávku jsem odeslala. Po odeslání objednávky mi přišel potvrzovací email od společnosti hport s číslem objednávky (č.15236)a přehled, tzn.též způsob platby za zboží, kde je patrné, že zboží bylo zaplaceno nákupem slevových voucherů v celkové hodnotě 398,- Kč.
Dne 10.1.2014 mi přišel email od hport jako informace o stavu objednávky, kde jsem byla vyzvána k zaplacení poštovného. Toto bylo zaplaceno téže den, i jsem kontrolovala výpis z banky a čekala jsem tedy na dodání zboží. Co se týče dodací lhůty, tak v emailu je uvedeno: U portálu hromadného nakupování, tedy slevových portálů je dodací doba do 14ti PRACOVNÍCH DNŮ od kompletního zaplacení zboží z důvodu velkého množství objednávek. Děkujeme za pochopení.
Dne 15.1.2014 jsem se prostřednictvím emailu dotazovala na zboží...bez odpovědi.
Dne 27.1.2014 opětovný dotaz, opět bez odpovědi.
Snažila jsem se tedy dovolat na kontaktní tel.číslo, které je uvedeno na stránkách obchodu, kdy nebylo možno s volaným spojit se. Napsala jsem tedy SMS...bez odezvy.
Vzhledem k tomu, že prodejce...tedy patrně paní Iva TOMANCOVÁ, nijak nereaguje, zaslala jsem jí na dvě dostupné adresy doporučený dopis...opět bez reakce. Uvádím na dvě dostupné adresy, protože dle IČA firmy jsem našla ještě jednu adresu, kterou jsem tedy též využila.


Produkt

Samolepky na zeď: 1x Design motive (SD029), 1x Květina a ptáci (SD070):


Požadované řešení

vzhledem k tomu, že prodejce není schopen komunikovat, žádám navrácení peněz. Objednávka se může opozdit, to zcela chápu, ale je slušností a řekla bych spíše i možná povinností prodejce o tomto kupujícího informovat a ne jej ignorovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2014 12:31, před 11 lety

Pokud není prodejcem plněno ani po výzvě k plnění od kupujícího, je kupující oprávněn od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněz zpět včetně uhrazeného poštovného. Prodejce je povinný vrátit uhrazené finanční částky v přiměřené lhůtě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2014 09:43, před 11 lety

Portál www.hport.cz na informaci týkající se podaných stížností reagoval. Své stanovisko připojil pouze k několika stížnostem a k dalším již patrně nemá zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné stížnost uzavřít pro nereakci subjektu. V případě, že by měl spotřebitel zájem v řešení sporu pokračovat, bude již třeba domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme živnostníkovi zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, aby měl spotřebitel nárok i na proplacení nákladů spojených se soudním řízením.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.