Společnost


Liberecké počítačové vzdělávací centrum s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21795Nedodání peněz u odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.02.2018, před 7 lety

Jana Nevřalová

Znění stížnosti

Koupila jsem si přes eshop 3d-obaly.cz obal na telefon,který mi nevyhoval. Ve lhůtě 14 dní jsem zboží vrátila dle pokynů eshopu a vytisknutého formuláře,který byl k této záležitosti na jejich stránkách eshopu.Od zaslání balíčku mnou uplynul téměř měsíc. Na mé dotazy po emailu,zakaznici@3d-obaly.cz nikdo nereagoval,ikdyž jsem tento popsílala opakovaně. Jiný kontakt neuvádí. Přesto jsem si našla telefon na pana Tylichtra,volala mu,aby mi podal ínfo.Telefon mi vypnul a napsal sms,že mám taktéž napsat sms,což jsem učinila a prosila o vysvětlení. Velmi slušně. Samožřejmě žádná odezva.


Produkt

3DO silikon pumber zlatý obal na telefon Huawei Ascend P9 lite


Požadované řešení

Prosím vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2018 07:38, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2018 20:37, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.