Počet nahlášených stížností: | 139 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, máme podbný problém jako paní Ježková, objednali jsme v lednu 2018 svítící boty Z LedFASHION, po prvním použítí nejde levá bota dobít a plnohodnotně nesvítí.
Na maily reklamace@ledfashion.cz a support@ledfashion.cz jsme psali maily a po 3 týdnech nám stále nikdo neodpověděl - chodí pouze odpovědi z automatu.
žádný kontaktní telefon jsem na stránkách LED FASHION nenašla.
V reklamačním řádu LED FASHION je uvedeno, že v žádném případě nemáme posílat zboží k reklamaci na adresu servisní firmy U Demjana s.r.o., Táboritská 15, Praha 3 - Žižkov, 130 00, dokud neobdržíme vyjádření k našemu mailu. A to po 3 týdnech nemáme. A dále je uvedeno, že reklamační lhůta 30 dní běží až po převzetí balíku touto servisní firnou.
Takže bychom rádi věděli, co vlastně máme udělat.
Další problém je v tom, že jsme po potvrzení objednávky neobdrželi od firmy LEDFASHION žádný další mail, kde by byla faktura s řádnými kontaktními údaji.
https://www.ledfashion.cz/p/154/stage-one-ii-cerne
Rádi bychom věděli, jak máme dále postupovat, zda můžeme poslat boty k reklamaci na servisní společnost, protože pak nebudeme mít doma ani boty, ani peníze... Event. se nám balík možná vrátí stejně jako paní Ježkové.
V každém případě je naše důvěra ve firmu LEDFASHION už značně nabourána a požadovali bychom vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud prodávající odmítá přijmout reklamaci zboží, u kterého záruční doba ještě neuplynula, porušuje zákon o ochraně spotřebitele a dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Pokud neposkytnul prodávající dostatečnou součinnost při vyřizování reklamace, spotřebitelka by mohla trvat na tom, že reklamace byla uplatněna již dříve, při prvních urgencích. Reklamace včetně odstranění vady pak musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se zhotovitel se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.