Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Dnes, 26.2.2018 jsem smazal svůj profil. Zdá se, že vše proběhlo bez problému, přihlásit se znovu již nelze. Rád bych se jen ujistil, že mi již nebude stržen poplatek za VIP členství. Děkuji
Zabránění strhávání dalších poplatků
|
Tweet |
Smazání profilu není výpovědí, tím se jen zbavuje spotřebitel možnosti využívat zaplacené služby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: KNPADG34
Přejeme Vám dobrý den.
V rámci uvedeného profilu nebylo Prémiové členství nikdy uhrazené - zašlete nám prosím ID profilu s hrazeným členstvím,
děkujeme Vám.
Dobrý den
27.2. se mi z účtu opět strhlo 2394 kč za premium účet. Moje ID je 4LH6BE62, emailová adresa jirisulc5@seznam.cz. Formulář s výpoědí mám připravený.
ID: 4LH6BE62
Dobrý den a děkujeme Vám.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 27/08/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: