Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#21806Účtována platba vinou vašich zaměstnanců

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.02.2018, před 7 lety

Drahomira Tancosova

Znění stížnosti

Dobrý den,platím už skoro druhý měsíc jako by dva internety,byla jsem na pobočce u nás v Ostravě Futuru.CHtěla jsem někdy v prosinci 2018 zeptat proč nam strašně pomalu jede internet,bylo mi zděleno od vašeho zaměstnance že mi vypršela karta.Tak mi nabídly jiný internet ,sepsaly jsme to ,měla jsem čekat na technika který mi měl volat .Uběhlo pomalu víc jak týden a nikdo nevolal ,jela jsem na pobočku ,futuru,bylo mi sděleno že se to stornovalo....a oni neví proč.Tak mi byl nabidnut inernet vzuchem.Tan starý internet mi nezrušily a pritom mi říkaly že ano .Opravdu mi to na té pobočce řekly.Dneska 26.2.2018 Jsem volala na vaši zak.linku řekly že to zrušení musím podepsat.Tak jsem jela opět do Ostravy ,futuru .A oni prý neví kde se stala chyba no moje to neni si myslím .Dekuji Tancosova


Produkt

Starý internet který měl být zrušen, LTE medem HUAWEI E 5180


Požadované řešení

Prosím o zproštěni pladby starého internetu ,kde pochybil Váš zamestnanec .Protože jsem se na pobočce Ostrava futuru ptala jestli bude starý internet zrušen...ano mi bylo sděleno .Dekuji Tancosova


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2018 09:44, před 7 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je možné podat nejpozději do dvou měsíců ode dne dodání vyúčtování. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. V odůvodněných případech na žádost spotřebitele může Český telekomunikační úřad rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek. V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.