Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,platím už skoro druhý měsíc jako by dva internety,byla jsem na pobočce u nás v Ostravě Futuru.CHtěla jsem někdy v prosinci 2018 zeptat proč nam strašně pomalu jede internet,bylo mi zděleno od vašeho zaměstnance že mi vypršela karta.Tak mi nabídly jiný internet ,sepsaly jsme to ,měla jsem čekat na technika který mi měl volat .Uběhlo pomalu víc jak týden a nikdo nevolal ,jela jsem na pobočku ,futuru,bylo mi sděleno že se to stornovalo....a oni neví proč.Tak mi byl nabidnut inernet vzuchem.Tan starý internet mi nezrušily a pritom mi říkaly že ano .Opravdu mi to na té pobočce řekly.Dneska 26.2.2018 Jsem volala na vaši zak.linku řekly že to zrušení musím podepsat.Tak jsem jela opět do Ostravy ,futuru .A oni prý neví kde se stala chyba no moje to neni si myslím .Dekuji Tancosova
Starý internet který měl být zrušen, LTE medem HUAWEI E 5180
Prosím o zproštěni pladby starého internetu ,kde pochybil Váš zamestnanec .Protože jsem se na pobočce Ostrava futuru ptala jestli bude starý internet zrušen...ano mi bylo sděleno .Dekuji Tancosova
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je možné podat nejpozději do dvou měsíců ode dne dodání vyúčtování. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. V odůvodněných případech na žádost spotřebitele může Český telekomunikační úřad rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek. V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.