Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
2. 1. 2018 jsem objednal na www.oxeo.cz 3 ks akumulátorů v celkové ceně 477 Kč + 59 Kč poštovné.
5. 1. Oxeo potvrdilo přijetí platby.
10. 1. Oxeo potvrdilo odeslání zboží.
11. 1. jsem přijal zásilku, kde byly pouze 2 akumulátory.
12. 1. Qxeo přiznalo chybu a slíbilo chybějící akumulátor poslat.
19. 1. zasláno elektronicky odstoupení od smlouvy.
22. 1. zasláno písemně s dodejkou zboží a odstoupení od smlouvy. Zboží se vrátilo jako nepřevzaté 9. 2.
11. 2. elektronicky odeslána výzva k navrácení neoprávněně zadržených finančních prostředků se žádostí o adresu, kam poslat zboží k navrácení - žádná reakce.
[OXEO] Objednávka 20170923
Vrácení kupní ceny včetně nákladů na dopravu. 477 Kč + 59 Kč, celkem 536 Kč.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Slovensku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.