Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 27.2.2018 jsem cestovala vlakem č.3020 z Petrovic u Karviné ve 4.58 hod do Ostravy s přestupem v žst Dětmarovice na osobní vlak
č.3302 s odjezdem v 5.09 hod.
Při příjezdu vlaku do Dětmarovic stál os. vlak při nástupišti č.2. Po zastavení os. vlaku č. 3020 se z nepochopitelných důvodů rozjel a potáhl pod odjezdové návěstidlo směr Bohumín, asi 50m mimo hranu nástupiště a zhruba po dvou minutách se rozjel. Na nástupišti se mnou zůstalo asi dalších 10 cestujících.
Chtěla bych se zeptat jak pracoval celý tým zaměstnanců ČD( strojvedoucí a vlaková četa) a SŽDC v dopravě v žst Dětmarovice. Pro cestujícího je to nepochopitelná záležitost!
Další spoj, na který jsme museli čekat, jel za hodinu.
Žádám o projednání případu se všemi zúčastněnými zaměstnanci.
|
Tweet |
Pokud nedošlo k provedení přepravy tak, jak bylo sjednáno v přepravní smlouvě, z důvodů na straně dopravce, může spotřebitel žádat poměrné vrácení jízdného. Případnou stížnost na přepravu cestujících může spotřebitel podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude spotřebitel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.