Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#21811Neuskutečněný přenos pevného internetu- dvojí fakturace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 30 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2018, před 7 lety

Milan Mach

Znění stížnosti

K Vodafonu jsem přecházel se 4 mobilními čísly a s pevným internetem od společnosti T-mobile. Po předání všech pěti čísel přenosu jejich zaměstnanci panu Kunovi proběhlo vše zdánlivě bez problémů. Po několika týdnech mi ale přišlo další vyúčtování od společnosti T- mobile a ukázalo se, že mi Vodafone neprovedl u pevného internetu přenos, ale zřídil ho jako novou službu. T- mobile mi tedy dále posílá faktury, jako kdyby linka byla stále aktivní.


Požadované řešení

Z mé strany k žádné chybě nedošlo. Očekávám, že si to vyřeší Vodafone se společností T- mobile. Současná situace mě stresuje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2018 11:51, před 7 lety

Došlo-li k pochybení ze strany mobilního operátora, ať již jednoho nebo druhého, může spotřebitel podat reklamaci, a to písemně, nejlépe doporučeným dopisem. V reklamaci je dobré přesně odůvodnit, co účastník reklamuje a z jakého důvodu. V případě, kdy reklamace nebude vyřízena ke spokojenosti spotřebitele, je možné obrátit se na Český telekomunikační úřad. Na tento úřad se může spotřebitel obrátit také v případě kdy se domnívá, že některý z operátorů při převodu čísla nepostupoval v souladu s právními předpisy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.2.2018 13:37, před 7 lety

Dobré odpoledne, pane Machu,

mrzí mě, že přenos neproběhl tak, jak jste potřeboval.

Jak už bylo zmíněno ve vyjádření dTestu, pokud se domníváte, že došlo k pochybení na straně Vodafonu, máte možnost uplatnit reklamaci. Poslat ji můžete prostřednictvím Reklamačního formuláře na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/ nebo písemně poštou na adresu Vodafone Czech Republic, a. s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. V obou případech celou situaci pečlivě prověříme a zašleme Vám vyjádření e-mailem nebo poštou - podle toho, jakým způsobem nás budete kontaktovat.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.3.2018 16:07, před 7 lety


Milan Mach

Reklamace byla podána a neuznána. Prodejce firmy Vodafone uvádí nepravdivé údaje. Dnes jsem poslal další důkazní materiál, který potvrzuje mou verzi.
Vzhledem k tomu, že se jedná o prkotinu, mě zdlouhavý a byrokratický přístup firmy Vodafone překvapuje.
Přece jen se v mém případě jedná o zákazníka, který přecházel s pěti čísly a u minulého operátora byl od roku 1997, nepřetržitě 20 let.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2018 16:20, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však v řešení případu dále nepokračovala. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.