Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
K Vodafonu jsem přecházel se 4 mobilními čísly a s pevným internetem od společnosti T-mobile. Po předání všech pěti čísel přenosu jejich zaměstnanci panu Kunovi proběhlo vše zdánlivě bez problémů. Po několika týdnech mi ale přišlo další vyúčtování od společnosti T- mobile a ukázalo se, že mi Vodafone neprovedl u pevného internetu přenos, ale zřídil ho jako novou službu. T- mobile mi tedy dále posílá faktury, jako kdyby linka byla stále aktivní.
Z mé strany k žádné chybě nedošlo. Očekávám, že si to vyřeší Vodafone se společností T- mobile. Současná situace mě stresuje.
|
Tweet |
Došlo-li k pochybení ze strany mobilního operátora, ať již jednoho nebo druhého, může spotřebitel podat reklamaci, a to písemně, nejlépe doporučeným dopisem. V reklamaci je dobré přesně odůvodnit, co účastník reklamuje a z jakého důvodu. V případě, kdy reklamace nebude vyřízena ke spokojenosti spotřebitele, je možné obrátit se na Český telekomunikační úřad. Na tento úřad se může spotřebitel obrátit také v případě kdy se domnívá, že některý z operátorů při převodu čísla nepostupoval v souladu s právními předpisy.
Dobré odpoledne, pane Machu,
mrzí mě, že přenos neproběhl tak, jak jste potřeboval.
Jak už bylo zmíněno ve vyjádření dTestu, pokud se domníváte, že došlo k pochybení na straně Vodafonu, máte možnost uplatnit reklamaci. Poslat ji můžete prostřednictvím Reklamačního formuláře na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/ nebo písemně poštou na adresu Vodafone Czech Republic, a. s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. V obou případech celou situaci pečlivě prověříme a zašleme Vám vyjádření e-mailem nebo poštou - podle toho, jakým způsobem nás budete kontaktovat.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Reklamace byla podána a neuznána. Prodejce firmy Vodafone uvádí nepravdivé údaje. Dnes jsem poslal další důkazní materiál, který potvrzuje mou verzi.
Vzhledem k tomu, že se jedná o prkotinu, mě zdlouhavý a byrokratický přístup firmy Vodafone překvapuje.
Přece jen se v mém případě jedná o zákazníka, který přecházel s pěti čísly a u minulého operátora byl od roku 1997, nepřetržitě 20 let.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však v řešení případu dále nepokračovala. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.