Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den.
Začátkem minulého roku jsem si založil účet u společnosti Be2 v domění že mi pomůžou vyřešit můj singl stav. Po přihlášení jsem ani nedovyplňoval jejich dotazník a již nikdy se na jejich stránky nepodíval. Přiznávám má chyba. Poté začly odtahy. Několikrát jsem psal v průběhu minulého roku emaily s výpovědí na všechny dostupné adresy a nakonec jsem posílal i doporučený dopis na jejich prý kontaktní adresu do Luxembourgu. Všechno bylo bez odezvy a pokaždé si stáhli 2247kč. To bylo 8.11.2017. Na podzim jsem byl donucen zrušit kreditní kartu s tím že se vymaním z jejich spárů a dostal jsem upomínku s pokutou a hrozbou exekuce. Do konce týdne to mám zaplatit.
Nelze zrušit, vůbec nekomunikují
Už si nevím rady. Zbývá mi už jen právník nebo trestní oznámení ?!
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: WOJOBC11
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek be2,
děkujeme Vám.
Dobrý den.
Předem vám děkuji za rychlou odpověď ale myslím že mi to asi nepomůže. Dne 8.11.2017 jsem odeslal poštou doporučený dopis s výpovědí. Bral jsem to jako vyřízenou věc, lépe řečeno jsem na to zapomněl. 25.2. jsem dostal upomínku o platbě plus penále které má býti zaplaceno do 3.3.2018
26.2.2018 jsem vznesl námitku ohledně platby
27.2.2018 v 9:26 hod. jsem odeslal opět námitku ohledně stejné platby plus kopii
dokladu doporučeného dopisu výpovědi u dané firmy.
Ve stejný den v 10:54 jsem dostal odpověď od fa Be2 že to berou na vědomí a že jim mám zaslat doklad o doručení doporučeného dopisu kterou jsem jim již před hodinou a půl zaslal. ...
Mezi těmito časy jsem požádal o pomoc vás.
S ohledem na časovou tíseň do data kdy má být zaplacená pohledávka dané firmy budu nucen tuto částku zaplatit abych nemusel řešit vymahače dluhů.
A Be2 opět žádná odezva.
Prosím poraďte jak dál postupovat . ...
Děkuji Klein Michael
ID: WOJOBC11
Dobrý den.
Požadavek na úhradu dlužného poplatku byl - s ohledem na včasnou výpověď Prémiového členství z Vaší strany - v plné výši stažen.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel nám sdělil, že se případ podařilo vyřešit tak, že spol. be2 se mu ozvala a uznala jeho výpověď podanou v listopadu minulého roku. Na základě uvedeného stížnost uzavíráme.
Hodnocení: