Společnost


Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21814Proplacení pracovního úrazu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

27 minut 27 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2018, před 7 lety

Jan Lattenberg

Znění stížnosti

Před dvěma měsíci mi měl být proplacen úraz z listopadu 2017. Sek byl pry poslán na mou trvalou adresu. Není ani na trvalé adrese ani na poště. Proto jsem požádal o zaslání šeku na mou korespondenční adresu. Bylo mi odpovězeno, že až se vrátí sek zpět na pobočku. Jak se může vratit šek, který není nikde k dohledani? Na žádost zrušení platnosti a zaslání nového na mou korespondenční adresu jsem už žádnou odpověď nedostal. Při snaze vyřešit problém na pobočce mi bylo řečeno, že mám vše probírat přes email. Jak dlouho mám čekat? 10let?


Produkt

Pracovní úraz


Požadované řešení

Žádám o zrušení platnosti starého šeku a zaslání nového na mou korespondenční adresu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2018 11:20, před 7 lety

Vznikl-li spotřebiteli nárok na poskytnutí pojistného plnění, je společnost povinna dostát svému závazku. Pokud tak neučiní, je vhodné uplatnit reklamaci.

Nepodaří-li se ani po uplatnění reklamace spor vyřešit, má spotřebitel možnost se obrátit na finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory mezi spotřebitelem a pojistitelem nebo pojišťovacím zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování životního pojištění. Řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:

„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz“

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.