Společnost


Aponia Software, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21815Kúpená navigácia sa nedá aktivovať

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2018, před 7 lety

Jozef Tomčík,MUDr.

Znění stížnosti

Dobrý deń, mám kúpenú navigáciu aponia, ktorá sa však nedá aktivovať.Nedá sa cez internet pripojiť na stránku aponia.com, ani aponia.cz.
Ako ju teda aktivovať?
Ďakujem za porozumenie.


Požadované řešení

Aktivovať navigáciu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2018 12:12, před 7 lety

Pokud software zařízení nemá inzerované a sjednané vlastnosti nebo není možné navigaci aktivovat prostřednictvím internetu tak, jak prodávájící či výrobce uvádí, jedná se o vadné plnění. V takovým případě může spotřebitel uplatnit práva z vadného plnění. Uplatnit práva z vadného plnění (reklamovat) je možné v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí softwaru. Bude-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo žádat nápravu nebo přiměřenou slevu, nebude-li možné vadu napravit, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků.

Pokud podnikatel nepřijme reklamaci, porušuje zákon o ochraně spotřebitele a tím se dopouští správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2018 20:25, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.