Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 25.6.2017 jsem se přihlásila na be2 a 27.6.2017 jsem zaplatila měsíční poplatek 149,- Kč, jinak mne stránky nepustily dál. Po otevření jsem zjistila, že tyto stránky se mi nelíbí a tak jsem se zkusila odhlásit, ale nepovedlo se. Zkoušela jsem vymazat své osobní údaje, také to nešlo! Tak jsem stránky po 5 dnech opustila a více je nenavštívila. 27. 10. 2017 mi najednou z účtu zmizelo 149,- Kč jako platba be2, ale bez mého souhlasu! Po půl roce mi přišla platební upomínka na 4 777,- Kč (4 494,- dluh? a 283,- manipulační poplatky). Kdy mi be2 vyhrožuje externí společností pro vymáhání dlužných pohledávek. Podepsán byl Martin Bell Luxembourg. Vůbec nevím, jak přišli na částku 4 777,- Kč, žádné premium členství jsem si tenkrát nezadala. Myslím si, že vše má společnost be2 účelově nastaveno, aby mohla důvěřivé návštěvníky svých stránek takto podvodně obírat o peníze ve svůj prospěch. Nikdy jsem se s něčím takovým nesetkala. V době internetu be2 požaduje písemnou výpověď poslanou poštou do Luxembourgu!! Firmě jsem poslala dnes mejl, tak nevím jak zareagují, ale myslím si, že by měl někdo zasáhnout, aby v této nekalé činnosti nemohli pokračovat.
be2.cz
Mám za to, že společnost be2 nemá právo po mě chtít neoprávněnou platbu, dovolím si říci smyšlenou! ve výši 4 777,- Kč. Jelikož za užívání 5 dnů jsem zaplatila platbu na měsíc a poté si za dva měsíce sami stáhli z mého účtu další platbu 149,-Kč, což zákon nepovoluje, aby mohli manipulovat s cizím účtem.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: ATTUGC24
Dobrý den, paní Hradecká.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Oddělení pohledávek be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Společnost bohužel nereagovala a zjistila jsem, že s klienty komunikuje pouze robot, lidský činitel tam schází. Je to smutné, když nejste schopni vystavit fakturu, za jaké služby požadujete platbu. Poslala jsem vám výpověď v příloze se všemi náležitostmi a ani toto mi nejste schopni potvrdit. Bude se muset obrátit na ESC.
ID: ATTUGC24
Dobrý den, paní Hradecká.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 05/06/2018 (platba členského poplatku na období tří měsíců byla k dnešnímu dni, tj. 05.03.2017, zaevidovaná) - po uvedeném datu nebude prodloužené.
Dobrý den,
takže vy si naúčtujete dobu do ČERNA 2018, to je prostě neskutečné. S takovým šíleným přístupem, jak využívat klienty, aby jste se mohli obohatit, je opravdu originální.
Umíte jen vyhrožovat a na tomto je založeno vaše podnikání? SUPR!!
ID: ATTUGC24
Dobrý den, paní Hradecká,
dlužný poplatek byl evidovaný za 3-měsíční Prémiové členství, tj. s platností 05/03/2018 až 05/06/2018,
děkujeme Vám.
Hodnocení: