Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala a zaplatila jsem si balík do ruky. Ovšem tento balík mi místo poštovního doručovatele přinesl soused. Kdybych si přála doručit balík k sousedům, jistě bych udala jako adresáta jejich a ne svoji adresu. Je to pro mě naprosto nepřijatelné.
číslo balíku DR3968609635M
Ať se to již nikdy více neopakuje
|
Tweet |
V případě, že byla zákazníkem zvolena služba "balík do ruky" měl dle popisu služby na http://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-do-ruky poskytovatel poštovních služeb doručit balík přímo do rukou adresáta. V případě, že nebylo náhradní doručení sousedovi povoleno, došlo k porušení podmínek smlouvy a zákazník má nárok na slevu z ceny služby, případně na náhradu škody, pokud nějaká v důsledku porušení vznikla.
Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.
Hodnocení: