Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 20.2. 2018 jsem ve schránce nalezla výzvu k vyzvednutí zásilky. Zásilka byla uložena na poštu Ostrava 1 s tím, že si ji mohu nejpozději 8. 3. 2018 vyzvednout. Zásilku jsem si 21. 2. 2018 nechala uložit na jinou poštu v Ostravě – konkrétně na pobočku Ostrava 41.
Dne 22. 2. 2018 byla zásilka předána Depu s tím, že má být dodána na pobočku Ostrava 41. Pochybením Depa ale zásilka nedorazila a byla zaslána zpět do země původu, tedy do Číny. Přesněji dne 26. 2. 2018 již byla v Praze v zapečetěném kontejneru a již se nedá zásilka vrátit.
Během 26. 2. jsem na Depo v Ostravě uskutečnila celkem 32 hovorů, kde mi to nikdo nebral. Poté jsem komunikovala s pobočkou Ostrava 1. kde mi oznámili, že jim Depo také nebere telefony a že už zásilku zpět nemůžu dostat, protože je v zapečetěném kontejneru. Nic dalšího prý pro mě udělat nemůžou. Tedy jsem o svou zásilku přišla.
Jak se může stát, že zásilka, která má být na poště uložena do 8. 3. putuje zpět odesílateli 26. 2.? Prosím také o informaci, kam se obrátit o kompenzaci za již zaplacenou zásilku, která z Číny dorazila až do Ostravy, ale pochybením České pošty mi nebyla doručena a byla zaslána zpět?
Proč je uvedené u Depa České pošty telefonní číslo, které nikdo nebere mě a ani zaměstnancům České pošty a jakou tedy plní funkci, kromě toho, že posílají zásilky jinam než mají?
Jana Švecová
Zásilka z ciziny
Chtěla bych proplatit zboží, o které jsem pochybením České pošty přila.
|
Tweet |
Nebyla-li zásilka doručena v souladu s uzavřenou smlouvou, je vhodné uplatnit reklamaci. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitelka do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírného řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman