Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobry den,
Sice nerad, ale bohuzel uz musim upozornit na nesrovnalost v cenach v useku uzenin.
Bohuzel se mi stalo trikrat behem 14 dnu ze cena uvedena na stitku za KG uzeniny byla jina nez cena uctovana. Vzdy se jednalo o potravinu v akci ktera mela byt levnejsi a uctovana finalni cena za KG byla vyssi.
Vzdy jsem na to upozornil a prodavacka mi cenu hned opravila s tim ze problem je v nastaveni a kod zbozi ktery zadava neni nastaven na akcni cenu.
Nejvetsi problem je v klamani a sizeni zakazniku kterych se v useku uzenin urcite hodne objevi.
Jde pouze o upozorneni a ve vasem zajmu k okamzite naprave nebod navsteva ceske obchodni inspekce by vas prosla draho.
Rad bych aby doslo k radnemu proskoleni prodavacek ktere maji nastarost ceny potravin.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.