Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupila jsem si u Insportline sporttester Suunto spartan ultra white.Do deseti dnů přestal fungovat barometr a výškoměr. Přístroj jsem zakoupila přes internet na zmíněné firmě . Vrátila jsem je ve lhůtě 13 dnů.Potvrzení jak o nákupu tak i vrácení ˇ%Ceskou poštou mám . Insportline má na svých stránkách uvedeno , že narozdíl od ostatních internetových obchodů má záruku na vrácení peněz 30 dní.
A k mé reklamaci , bylo mi řečeno , že insportline je pouze překupníkem , a že se mám obrátit na pravého prodejce . S nimi není žádná řeč. Veškerou korespondenci mám , akorát nevím , jak Vám to mohu poslat. Hodinky- sportester Suunto spart ultra nestojí málo peněz. Co mám dělat ?
Ing Mouchová Jaroslava
Nikdo tam nic neobjednávejte , insportline je podvod
Ráda bych věděla , jak mám postupovat , abych vůbec dostala své peníze zpět
|
Tweet |
Jelikož daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. V daném případě však již spotřebitel zboží prodávajícímu odeslal, prodávající je tedy povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky.
Prodávající ve svých obchodních podmínkách dále zakotvuje 30 denní garanci na vrácení zboží bez udání důvodu. Jelikož se jedná o právo, které jde nad rámec zákonné úpravy, může si prodávající stanovit zvláštní podmínky. Pokud však spotřebitel od smlouvy odstoupil v zákonné lhůtě 14 dní, výše uvedená smluvní záruka se neužije.
Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedených lhůtách, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.