Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.9.2017 jsem zakoupila u společnosti hpmarket.cz notebook hp 15-bw005nc. Notebook se ale začal samovolně vypínat. Tak jsem ho tedy odeslala na první reklamaci
1. reklamace - dne 6.12.2017 byl notebook tedy odeslan na reklamaci s tím že se vypíná. Reklamace byla uznána s tím že v notebooku byl poškozený OS notebook mi byl zpět doručen 20.12.2017
2. reklamace - Už 12.1.2018 jsem notebook odeslala na druhou reklamaci s popisem vady. Vypíná se min. 1 x denně, na ploše screen chyby v OS, vada se vyskytovala už před 1 reklamací, seká se a nejede jak notebook tak internet. Reklamace byla opět uznaná a byly diagnostikovány následující závady: Vadná základní deska, vadné chlazení s tím že mi vyměnili vadnou základní desku a vyměnili vadné chlazení. Oprava byla ukončena 26.1.2018 a notebook mi byl dovezen 30.1.2018.
3.reklamace - Ale už 1.2.2018 se notebook opět vypnul a trvalo několik desítek minut než se rozjel. Od té doby mi ale nejeli ikony na panelu start, internet a další. Takže jsem měla doma nefunkční notebook. S tímto popisem vady jsem notebook nechala znova odvézt do servisu s tím že žádám odstoupení od kupní smlouvy a vracení peněz z důvodu třetí stejné vady. Vyjadření servisu vspdata ale znělo že se vada neprojevila a notebook mi 8.2.2018 odeslali zpět domu.
Už druhý den po přivezení domu se notebook opět vypnul. Poslala jsem tedy email přímo na české zastoupení firmy HP a bylo mi odpovězeno až notebook pošlu zpět na reklamaci.
4.reklamace - dne 12.2.2018 jsem tedy notebook odeslala zpět na reklamaci do servisu vspdata s tím že notebook se už půl roku samovolně vypíná a vada doposud nebyla odstraněná jedna se již o 4 stejnou reklamaci s toho důvodu Žádám o odstoupení od kupní smlouvy a vracení peněz. V servisu vspdata se ale žadná vada opět neprojevila. Ale notebook předali reklamačnímu oddělení HP. Kdy technik do srvisní zprávy uvedl. Zamítnuto ze strany CRT - projevila se jedna HW závada.
Notebook jsem doposud nepřevzala, napsala jsem servisu vspdata email že notebook nepřevezmu a trvám na odstoupení od kupní smlouvy. Oni mi ale napsali že to mám řešit s HP a po zkontaktování hpmarket zase že to mám řešit s vspdata
Notebook 15-bw005nc ( výr. číslo 1TU70EA#BCM)
Odstoupení od kupní smlouvy a vracení peněz v plné výši
|
Tweet |
Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající, a to i v případě, pokud byla k vyřizování reklamace určena třetí osoba. Všechny nároky je tedy nutné uplatňovat vůči prodávajícímu.
Odstoupit od smlouvy je možné, pokud spotřebitelka nemůže věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad).
Za opakovaný výskyt vady po opravě se považuje, pokud byla stejná vada již v minulosti dvakrát odstraňována na základě uznané reklamace a znovu se objevila. Pokud však prodávající třetí reklamaci zamítl, bude na spotřebiteli, aby prokázal, že se na výrobku vada, za kterou by byl odpovědný prodávající, skutečně projevila. Silným a přesvědčivým důkazem je posudek soudního znalce. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, může spotřebitel žádat odstoupení od smlouvy. Mimo to má také právo na náhradu svých účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.