Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den v lednu 2018 jsem se zkušebně přihlásila na seznamovací stránky výše uvedené společnosti. Netušíc (má chyba) že mi bude doslova vnuceno bez mého vědomí premium členství a bez jakékoli informace. Dnes mi přišla tato zpráva
Váš členský poplatek nebyl uhrazen!
Váš profil byl dočasně zablokovaný. Níže prosím zadejte platební detaily své kreditní karty a realizujte - v zájmu bezodkladného uzavření případu - platbu ve výši 2530 CZK.
V případě, že dlužný poplatek nebude uhrazen, budeme nuceni začít proces vymáhání dluhu. Daná skutečnost může mít přitom negativní dopad na Vaši kredibilitu. Pokud potřebujete pomoc, nebo máte nějaké dotazy obraťte se na náš zákaznický servis na collections@be2.com.
Profil nelze zrušit, jelikož se na něj bez zaplacení vymáhané částky nedostanu. O zrušení členství jsem žádala via email, tak jak je v uvedených podmínkách jedna z možností. Nerada bych se dostala do situace, kdy mi bude ona částka stržena neoprávněně z účtu, tak jak se tu dočítám ve spoustě stížností.
Předem moc děkuji za pomoc,
Marie Gebbia
předejít neoprávněnému stržení částky z mého účtu a zrušení členství
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: SHW4KF33
Dobrý den, paní Gebbia.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Oddělení pohledávek Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
děkujeme za Váš email.
Naše záznamy ukazují, že jste k datu 01.01.2018 objednali a uhradili (s použitím emailové adresy jihlava@hotmail.com) VIP členství na období: 1 měsíc(e/ů).
Mějte prosím na paměti, že jste v rámci procesu registrace souhlasil/a s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami (VOP). VOP jasně ustanovují, že Vaše VIP členství bude - v případě, že včas a řádně nevypovíte jeho automatickou prolongaci - automaticky prodloužené.
Na skutečnost, že je členství automaticky prodlužováno, je každý člen upozorněn taky v uvítacím emailu, který Vám byl doručen dne 01.01.2018 a na stránce s volbou objednávaného produktu (viz prosím přiložený Screenshot).
Jelikož nebylo Vaše VIP členství včas a řádně vypovězené - nejpozději 4 dny před datem vypršení hrazeného období , bylo toto v souladu s VOP prodloužené.
Z naší strany žel nebylo možné získat poplatek za poslední období platnosti Vašeho VIP členství. Mějte prosím na paměti, že jste s námi vstoupili do závazného obchodního vztahu. Váš případ byl již nyní předán k řešení našemu Oddělení pohledávek.
V rámci Vašeho profilu je v současnosti evidován dlužný poplatek v celkové výši 2530 Kč (datum prolongace: 01.02.2018).
Žádáme Vás tudíž o úhradu dlužného poplatku na náš bankovní účet, a to co nejdříve, abyste se tak vyhli navýšení dlužné částky o další poplatky.
Naše bankovní detaily jsou následující:
Společnost: be2 Sarl
Banka: HypoVereinsbank Muenchen
IBAN: DE62700202700667972744
Swift/BIC: HYVEDEMMXXX
Reference: jihlava-at-hotmail.com
Suma: 2530 Kč (2247 +283 poplatky)
Banka a adresa banky:
HypoVereinsbank
Kardinal-Faulhaber-Strasse 14
80333 Mnichov
Německo
Vypovězení automatické prolongace VIP členství Vám bude potvrzené jakmile bude uhrazený dlužný poplatek.
V případě, že dlužný poplatek nebude z Vaší strany uhrazený, bude případ předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dlužných poplatků.
S pozdravem,
Jana Hájková
Oddělení pohledávek be2
_________________________________________________________
be2 S.à.r.l.
13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg
Email: collections@be2.com
_________________________________________________________
28/02/2018 08:20 - marie gebbia wrote:
právě jsem od Vás obdržela zprávu o dlužné částce ve výši 2530 Kč za členství na academic singles! Doufám, že žertujete! členství jsem uhradila jako "zkušební" cca před měsícem, s tím že budu člen jen onu zkušební dobu! Celou záležitost předávám svému právníkovi, protože toto jednání považuji ze krajně neférové a ne příliš taktické.
Přeji si s okamžitou platností svůj inzerát smazat jelikož tak nemohu již učinit a doložit v fakturu, či smlouvu ve ze které si nárokujete onen poplatek.
Marie Gebbia
CZ AS PP2_1M_149_RN_3M_2247.PNG
ID: SHW4KF33
Dobrý den.
Objasnění realizace prolongace Vašeho Prémiového členství viz prosím v rámci emailové komunikace ze strany Oddělení pohledávek.
Mějte prosím na paměti, že Váš profil bude možné vymazat, jakmile bude uhrazený dlužný poplatek, který je v rámci daného profilu v současnosti evidovaný,
děkujeme Vám.
Dobrý den, děkuji za reakci. Společnost výše uvedenou jsem žádala o tel. číslo. Bylo mi odepsáno, že komunikují pouze písemně! Dožaduji se doložení řádné faktury, na kterou mám snad jako spotřebitel nárok! Než cokoli uhradím. Jediný důvod, proč mi do teď nebyli schopní strhnout drze poplatek bez mého vědomí z účtu je ten, že jsem na účtu neměla dostatek prostředků! Jinak bych dopadla tak jako mnozí z těch co tu podali stížnost. Na onen portál jsem se přihlásila k 1.1.18 měsíc leden jako zkušební jsem zaplatila okamžitě. K 30. 2. 18 mi účet byl zablokován, ale vyúčtováno mi bylo VIP členství která dle jejich inofmací je 3 měsíční a to v plné výši!
Jsem matka samoživitelka, žiji s nezletilou dcerou na životním minimu a nebudu lhát, částku kterou po mě vyžadují mě dostane do strastiplné situace. Již jsem kontaktovala i evropskyspotrebitel.cz který mi byl Vaší stranou doporučen. Zatím bez odpovědi.
Můj dotaz, prosba je...JSEM POVINNÁ I BEZ DOLOŽENÍ FAKTURY této společnosti cokoliv platit? Nehledě na to, že se evidentně jedná o podvodníky!?
Jak je možné, že i přes veškeré podvody páchané na zákazníkovi je tato společnost ještě funkční?! a podvádí a okrádá i nadále!?
Prosím poraďte, jak mám postupovat dál.
Moc děkuji, M. Gebbia
Společnost má povinnost než dojde k uzavření smlouvy informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevznikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.
Co se týče dokladu o poskytnutí služby, tento je poskytovatel služby povinen vystavit na žádost spotřebitele dle § 16 odst. 1 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, což platí i pro zahraniční subjekt, který ale nabízí služby spotřebitelům z ČR.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na vyjádření spotřebitelky.
ID: SHW4KF33
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Oddělení pohledávek Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
přeposílám dnešní mail os výše uvedené společnosti a moji reakci. Podotýkám, že v bodě 9 společnost podotýká, že cituji " V případě, že je tato upomínka dle Vašeho mínění chybná, jelikož Vám již bylo z naší strany potvrzeno odstoupení od smlouvy..." je lež. Žádné potvrzení mi od společnosti nedošlo!
[www.academic-singles.cz]Academic Singles
NALÉHAVÉ – Poslední platební upomínka
Vaše předplatné na www.academic-singles.cz
Nezdařená platba běhěm Vašeho předplatného pod IP-adresou: 90.179.185.104
be2 S.à.r.l. / www.academic-singles.cz
Referenční číslo: CZ-2018-02-01-168588281-AS-DN (uveďte prosím při platbě)
7.3.2018
Vážená Marie Gebbia,
dne 28.2.2018 byla na Vaši adresu zaslána upomínka k platbě za níže uvedené členství.
Ke dni 1.2.2018 bylo Vaše 3měsíční Premium členství automaticky obnovené (prvotně uhrazené na stránce www.academic-singles.cz ke dni 1.1.2018 s uvedením e-mailové adresy jihlava@hotmail.com).
Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, se kterými jste souhlasil/a.
Produkt: 3měsíční Premium členství
IP-adresa: 90.179.185.104
Forma úhrady: CreditCard VISA
Zajišťovatel platebních služeb nás informoval, že Váš členský poplatek nebyl k datu 1.2.2018 připsán.
Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 2 247,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 283,00 CZK.
Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 530,00 CZK.
Uhradit nyní
Jediný způsob, jak automatizovaný proces vymáhání zastavit, je úhrada celkové dlužné částky do data splatnosti. V případě, že se Vám nepodaří uhradit dlužnou částku v plné výši nebo překročíte platební lhůtu, budeme nuceni odevzdat Váš případ externí společnosti pro vymáhání dlužných pohledávek. To povede ke zvýšení dalších nákladů, které Vám budou účtovány.
Převeďte prosím sumu ve výši 2 530,00 CZK do 7 dnů (nejpozději do 13.3.2018) prostřednictvím služby PayPal (https://www.paypal.com/cz/webapps/mpp/send-money-online?locale.x=en_CZ), využitím funkce "Odeslat platbu", a to na následující e-mailovou adresu:
paypal@be2.com
Referenční číslo:CZ-2018-02-01-168588281-AS-DN
V případě, že budete v rámci platby prostřednictvím služby PayPal potřebovat naši asistenci, kontaktujte nás prosím na adrese paypal@be2.com. Budeme Vám tak moci zaslat individuální platební příkaz pro službu PayPal.
V případě, že nemůžete platbu dlužného poplatku realizovat prostřednictvím služby PayPal, je Vám k dispozici také možnost úhrady prostřednictvím bankovního převodu na účet uvedený níže:
Příjemce:
IBAN:
BIC/Swift-Code:
Banka:
Suma:
Referenční číslo:
Adresa:
be2 Sarl
DE62700202700667972744
HYVEDEMMXXX
UniCredit Bank – HypoVereinsbank
2 530,00 CZK
CZ-2018-02-01-168588281-AS-DN
UniCreditBank - HypoVereinsbank Muenchen
Kardinal-Faulhaber-Strasse 3
D-80333 Muenchen, Germany
V případě, že platba nebude z Vaší strany realizovaná, bude případ předán společnosti pro vymáhání dlužných poplatků. Mějte prosím na paměti, že prostřednictvím IP adresy, pod kterou byla Vaše platba evidována (90.179.185.104), je možné provést dohledání fyzické adresy a následně zahájit řízení v souvislosti s vymáháním dluhu.
Ve Vašem zájmu zabránění navýšení dlužné sumy o poplatky vymáhací společnosti se prosím ujistěte, že bude Vaše platba přijata do data 13.3.2018.
Více informací naleznete v sekci s často kladenými dotazy, uvedenými níže.
**************************************
V případě jakýchkoliv dotazů ohledně uhrazení poplatku nás prosím kontaktujte na adrese collections@be2.com . Do předmětu zprávy prosím uveďte Vaše Referenční číslo a ve zprávě prosím uchovejte text tohoto e-mailu od nás.
**************************************
S pozdravem
Martin Bell
Academic Singles Claims Management
**************************************
be2 S.à.r.l.
13, rue du Commerce – L-1351 Luxembourg – Luxembourg
**************************************
Academic Singles Vymáhání pohledávek
1. O be2 S.à.r.l.
2. Vznik předplatného
3. Jedná se o závazný obchodní vztah
4. Vystavení faktury není nutné
5. Předplatné
6. Automatické prodloužení
7. Výpověď
8. Upomínka a Výpověď
9. Upomínka a Odstoupení od smlouvy
10. Upomínka a zneužití platebních údajů
11. Zastavení procesu vymáhání/ Platba
12. Proces vymáhání
1. O be2 S.à.r.l.
Společnost be2 S.à.r.l. provozuje jednu z největších evropských online seznamek. Pro více informací prosím navštivte stránku www.academic-singles.cz.
2. Vznik předplatného
Součástí procesu úhrady Premium členství je upozornění, že smlouva bude automaticky prodloužená o zvolené období platnosti členství (tj. 3, 6 nebo 12 měsíců) za stanovený, předem splatný poplatek. Všeobecné obchodní podmínky, se kterými jste souhlasil/a, také zdůrazňují prodloužení smlouvy a právo na vypovězení. Tímto souhlasem jste s námi vstoupil/a do obchodního vztahu.
3. Jedná se o závazný obchodní vztah
Obchodní vztahy uzavřené online jsou považovány za právoplatné stejných způsobem jako smlouvy uzavřené osobně, kdy obě strany zprostředkují vzájemné prohlášení o svém záměru. Zadáním svých platebních dat a stisknutím tlačítka pro potvrzení/dokončení platby, jste s námi vstoupil/a do obchodního vztahu a souhlasil/a jste s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami.
4. Vystavení faktury není nutné
Obchodní vztah jste uzavřel/a online a o této skutečnosti jste přijal/a potvrzující e-mail. V rámci platebního procesu jste nám poskytl/a souhlas k odebrání finančních prostředků z Vaší platební karty. Je plně ve Vaší zodpovědnosti ujistit se, že splatná částka může být připsána na vrub. Osobní zaslání faktury není nutné.
5. Předplatné
Členský poplatek je splatný jednorázově nebo na splátky, a to v okamžiku nákupu. V rámci platebního procesu jste byl/a informován/a, že členský poplatek je splatný jednorázově předem, co jste také potvrdil/a kliknutím. Platba se automaticky zpracovává v okamžiku uzavření obchodního vztahu a nemůže být přerušena, dokonce ani okamžitým odvoláním. Mějte prosím na paměti, že elektronické platby mohou být zpracovávány (a připsány na účet příjemce) v průběhu několika dnů. To však neznamená, že platba byla původně zahájena v den zobrazený na Vašem účtu.
6. Automatické prodloužení
Automatické obnovení je součástí všech typů Premium členství. Předplacené období, uhrazené ze strany klienta, je automaticky prodlužováno. Členský poplatek je splatný jednorázově na začátku každého předplaceného období. S uvedenou skutečností jste souhlasil/a jak akceptací Všeobecných obchodních podmínek v průběhu registrace, tak úhradou našeho Premium členství. Mějte prosím na paměti, že jakékoliv zlevněné nabídky platí pouze pro první předplacené období. V rámci procesu úhrady Premium členství jsou naši klienti rovněž informováni, že pro následující prolongaci bude účtována plná, standardní sazba.
7. Výpověď
Předplatné je možné kdykoliv vypovědět. V okamžiku nákupu byla stanovena minimální výpovědní lhůta pro dané členské období. Výpověď se v případě dodržení výpovědního limitu stává platnou ke konci stávajícího předplaceného období.
8. Upomínka a Výpověď
Po podání Výpovědi jsou naši klienti ohledně jejího přijetí vždy informováni (tj. klientům je zasláno potvrzení výpovědi). Součástí tohoto potvrzení je také datum vypršení předplatného. Pokud si myslíte, že jste tuto upomínku přijal/a i přesto, že jste své Premium členství včas vypověděl/a, ujistěte se, zdali jste přijal/a potvrzení výpovědi a také zdali se dlužný poplatek vztahuje na období po (potvrzeném) datu vypršení předplatného. Pokud ano, vzneste prosím námitku odesláním e-mailu na collections@be2.com, anebo poštou na adresu: 13, rue du Commerce, L-1351 Luxembourg - Luxembourg. V obou případech prosím nezapomeňte uvést své referenční číslo.
9. Upomínka a Odstoupení od smlouvy
V případě odstoupení od smlouvy je nevyhnutné dodržet stanovené podmínky a lhůty. Ohledně postupu odstoupení od smlouvy jste byl/a informován/a v rámci našich Všeobecných obchodních podmínek a v rámci registrace. Odstoupení od smlouvy je možné učinit v rámci určité výpovědní lhůty od data realizace platby. Po tomto limitu již odstoupení od smlouvy není možné. Mějte prosím na paměti, že realizaci chargebacku nelze považovat za platnou formu odstoupení od smlouvy. Naši klienti jsou v souvislosti s přijatou žádostí o odstoupení od smlouvy vždy zpětně kontaktováni, tj. jsou informováni v souvislosti s jejím přijetím či zamítnutím a případným dalším postupem. Naši klienti nejsou oprávněni realizovat po odstoupení od smlouvy chargeback, ale musí posečkat na realizaci refundace. V případě, že již našich služeb bylo ze strany klienta využito, je k dispozici možnost zajištění kompenzace. V případě, že jste již chargeback realizoval/a, jste povinen/povinna nést všechny s tímto vzniklé náklady. Pokud již služeb Premium členství bylo z Vaší strany užito, jste také povinen/povinna uhradit příslušnou kompenzaci. V případě, že je tato upomínka dle Vašeho mínění chybná, jelikož Vám již bylo z naší strany potvrzeno odstoupení od smlouvy, vzneste prosím námitku odesláním kopie potvrzení na e-mail collections@be2.com, anebo poštou na adresu: 13, rue du Commerce, L-1351 Luxembourg - Luxembourg. V obou případech prosím nezapomeňte uvést své referenční číslo. Také prosím překontrolujte, zdali jste chargeback nerealizoval/a i přes úspěšné přijetí refundace. V takovém případě je naše pohledávka oprávněná.
10. Upomínka a zneužití platebních údajů
Ve výjimečných případech mohou být platební data zneužita za účelem koupě produktů na internetu. I přes uvedenou skutečnost bychom rádi zdůraznili, že jsme doposud nezaznamenali jediný případ, kdy by měl údajný podvodník přístup k osobním e-mailovým údajům a zároveň platebním údajům třetí strany. Z toho důvodu předpokládáme, že majitel registrované e-mailové adresy si zaregistroval také samotný profil a uhradil Premium členství. Pokud si i nadále myslíte, že jste byl/a obětí podvodníka, nahlaste prosím danou skutečnost odpovědným úřadům. Na případném policejním vyšetřování se budeme moci podílet poskytnutím veškerých přihlašovacích dat, ku příkladu IP adresy, poštovní adresy a platebních údajů, uložených zpráv a nahraných fotografií. V případě existence nezvratných důkazů v souvislosti se zneužitím platebních dat bude proces vymáhání pohledávek zastaven. Mimoto budou z naší strany proti odpovědné osobě vznesena obvinění a v souladu s tímto budou uplatňované z toho plynoucí nároky. Mějte prosím na paměti, že samotná Policejní zpráva není dostatečným důvodem pro zastavení vymáhacího procesu.
11. Zastavení procesu vymáhání/ Platba
Jakmile bude přijata včasná úhrada dlužného poplatku, vymáhací proces může být zastaven. Vyrovnání je přitom možné pouze prostřednictvím PayPal nebo bankovního převodu. Mějte prosím na paměti, že připsání platby na účet příjemce může trvat až 3 dny. Ve výjimečných případech může být s externí vymáhací společností domluvena platba prostřednictvím splátek. Podobný postup by však vedl k dodatečným poplatkům a úrokům.
Z administrativních důvodů nemůže společnost be2 S.à.r.l. akceptovat platbu prostřednictvím splátek.
12. Proces vymáhání
V případě, že dluh nebude do stanoveného termínu uhrazen, bude Váš případ automaticky předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dlužných poplatků, což povede k navýšení dlužných poplatků a dalším, s tím spojeným důsledkům. Je-li to nutné, je možné s vymáhací společností domluvit také platbu prostřednictvím splátek. Mějte prosím na paměti, že pokud bude Váš případ předán k řešení externí vymáhací společnosti, bude o dané skutečnosti informováno více úvěrových institucí (ku příkladu ČNB), co pravděpodobně ovlivní Vaši úvěruschopnost. V případě, že dluh nebude uhrazen ani externí vymáhací společnosti, bude následně vydán soudní příkaz k jeho vymáhání. Veškeré s tímto spojené náklady jsou přitom hrazeny výlučně dlužníkem.
Má odpověď
Rozhodně neuznávám svůj dluh vůči Vaší firmě, neboť smlouva je neplatná. Byla účelově sestavena s úmyslem uvést kupujícího v omyl. .
Opakovaně Vám sděluji, že neuznávám dluh vůči Vaší podvodné společnosti z titulu neplatnosti smlouvy od samého začátku. Opakuji, že prodávající je povinen uvádět jasně a zřetelně veškeré informace o objednané službě a nesmí to skrývat v obchodních podmínkách. Informace při samotném objednávání služby jsou záměrně podány tak, aby uvedly zákazníka v omyl : neprůhledný, matoucí způsob uvedení informací a jejich účelové roztříštění na různá místa, neúměrná velikost a barva písma atd. Informace jsou podány přímo při platebním procesu a jsou podány tak, že si jich objednatel nejenže nevšimne, ale ani nemá šanci si z nich vyvodit, že mu budou strženy peníze bez jeho vědomí. Společnost se tímto dopouští klamavého jednání a porušuje tak hned několik paragrafů zákona o ochraně spotřebitele (§ 3, 4, 5, 5a) a proviňuje se ve smyslu § 24/1a. Neúměrně přemrštěnou cenou neodpovídající tržním podmínkám odporuje paragrafům 38 a 580 občanského zákoníku o pravidlech stanovených dobrými mravy a kvalitou svých služeb (falešné virtuální profily atd.) porušuje také paragraf 3/1.
D-test do této chvíle eviduje celkem 592 stížností spotřebitelů na Vaší společnost, kteří v dobré víře nakoupili Váš produkt za 149 Kč. a následně byly jejich údaje z platebních karet zneužity k neoprávněnému inkasu za VIP členství, o které nikdo z nich nestál. Domníváte se, že je možné, aby si tolik lidí nevšimlo, že když si koupí produkt Vaší firmy, že budou vázaní k dalším nákupům ??
Učinila jsem 2 pokusy a vypovědět smluvní vztah s Vaší podvodnou společností (na zákaznická servis a na BE2collections) na které Vaše podvodná firma nereagovala. Jedná se zcela jednoznačně o úmyslnou obstrukci ukončení smluvního vztahu a nerespektování svobodné vůle kupujícího. Snažíte se tímto způsobem navýšit vaše nehorázné poplatky za Vaše pochybné služby, neboť drtivá většina profilu jsou falzifikáty ( falešné, neexistující ). Toto lze snadno z Vašich klamavých webových stránek dokázat, pokud ovšem nevymažete 90% falešných profilů, zůstanou pouze ti nešťastníci, kteří dosud neprohlédli Váš podvod.
Moje výpověď byla podána ihned, jak jsem zjistila, že se jedná o podvod od 28.2.2018 Vaše služby nevyužívám! Absolutně jsem nepředpokládala, že nákupem produktu Premium se zavazuji k nákupu dalšího produktu VIP. Měla jsem za to, že mi bude tato služba nabídnuta a já se svobodně rozhodnu, zda nakoupím či nikoliv. Toto rovněž řeší obchodní zákoník a prodávající nesmí vázat prodej jednoho produktu na prodej produktu dalšího. Proto jsem překvapivé ujednání obsažené ve Vašich VOP nemohla rozumně očekávat a necítím vůči Vaší podvodné společnosti žádné finanční závazky.
Externí exekutorská společnost není pro mě partnerem pro jednání. Podvodu se dopustila Vaše firma a mám k dispozici důkazy odhalující Vaše nekalé a podvodné praktiky založené na klamání spotřebitelů.Tímto Vás žádám, abyste předali kauzu přímo soudu.
Své postoje k Vaší podvodné a zlodějské firmě budu pochopitelně prezentovat na sociálních sítích a na D testu.
Vzhledem k tomu, že s Vámi už nemám dále co řešit, tak Vás jen poprosím o kontaktní údaje na kompetentní osobu pro následné právní jednání v této kauze.
M. Gebbia
PS: pokus č 3 v příloze!
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na poslední vyjádření spotřebitelky.
ID: SHW4KF33
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dobrý den.
Požadavek na úhradu dlužného poplatku byl již, v plné výši, stažen.
Přejeme Vám hezký nadcházející víkend.
S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
Budu doufat, že je tímto záležitost permanentně vyřešená. Dtestu moc děkuji všem podvedeným doporučuji, aby se nevzdávali!
S pozdravem,
M. Gebbia
Na základě výše uvedeného sdělení stížnost uzavíráme.