Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 21.01.2018 jsem si u internetového obchodu AAA-Sport.com ( kontaktní informace nejsou bohužel známé ) objednala 2ks teplákové soupravy v hodnotě 2x 1290Kč. Po vyzkoušení jsem zjistila, že je mi jedna souprava malá a požádala jsem o výměnu z vel. L za vel. XL. Reklamaci balíčku jsem musela odeslat přes DPD CZ, DIRECT PARCEL DISTRIBUTION CZ S. R. O. - WAREHOUSE RAPIDO CZ -664 57 Měnín, Měnín 580 DEPOT 1385, tel. +420 225 373 373, REF: Ivan Ivanov Ivanov. Jinak balíček neobdrží. Už takto mě odeslání přes tuto kurýrní službu stálo 180Kč.
Dne 08.02.2018 mi byl zaslán nový balíček s výměnou teplákové soupravy, ale na dobírku 350Kč. Když jsem psala firmě proč jako mám platit dobírku, bylo mi sděleno, že to bylo pochybení z jejich strany a peníze mi vrátí. Dodnes se tak nestalo. Nehledě na to, že jiný internetový obchod ( Flame Fashion )tuto teplákovou soupravu nabízí o 309Kč levněji, ale to jsem zjistila až později. Jako kompenzaci mi také slíbili dárek. Opět nic!
12x jsem psala na e-shop a oni mi odpověděli a reagovali na zprávy pouze 5x včetně prvotní objednávky a odeslání.
Sportovní souprava dlouhým rukávem FM03-0086-1, Adidas na zip s kapucí černo růžová - model AD1003
Požaduji vrácení neoprávněně zúčtované částky ve výši 350Kč a kompenzaci za dopravu ve výši 180Kč, když pominu, že mi nabízeli dárek za to, že stejný výrobek u jiného e-shopu byl o 309Kč levnější. Budu to brát jako náhradu za vymáhání a neustále se připomínání, aby mi vrátili zadržované peníze ještě za předražený výrobek, který určitě není originál. Takže celkem 839Kč a přes ČOI to nebudu řešit. Děkuji za spolupráci a pomoc.
|
Tweet |
Jestliže společnost přislíbila spotřebitelce proplacení nákladů na dopravu a případně další částky, je to pro ni závazné a měla by je uhradit. Spotřebitelka může společnosti zaslat výzvu k úhradě formou tzv. předžalobní výzvy. Vzor výzvy a další informace může spotřebitelka nalézt zde: https://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Pokud se nepodaří spor vyřešit smírně, nezbývá než se obrátit na soud v rámci civilněprávního řízení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.