Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 24.2.2018 jsem se v noci 1:35 hod. zúčastnil telefonické hry na TV Barrandov Plus: Rychlá hra - Najděte 2 rozdílné obrázky - výhra 2000Kč.
Do studia na tel. 909 909 099 jsem volal z mobilního telefonu. Spojovatelka mě sdělila, že mě přepojí do na moderátorku hry, ať vyčkám. Poté bylo ticho a já jsem znovu minimálně 2x upozorňoval spojovatelku, že do studia nikdo nevolá. Tato mě odpověděla už pouze jednou, že mám čekat na spojení. Poté bylo už jen ticho. Během tohoto telefonického spojení, které trvalo 5 minut a 16 sekund moderátorka pořadu v TV Barrandov Plus stále opakovala, že pořád čeká na volajícího a že hru bude muset ukončit bez výherce, protože do pořadu zatím nikdo nevolal. Odůvodňovala si to také tím, že je pozdní noční hodina.
Po výše uvedené době jsem telefonický hovor ukončil, protože jsem nebyl, přepokládám záměrně, spojen s moderátorkou pořadu, i když za celou dobu do pořadu nikdo nezavolal.
Následně jsem asi kolem 1:45 hod. pořídil fotodokumentaci TV obrazovky, kdy hra stále probíhala a samozřejmě se nikdo nedovolal.
Po několikerém volání volání(poslední 28.2.2018) na infolinku společnosti tel: 283 025 025 se ozval vždy jen automat, který sdělil, že budu spojen s operátorem a poté bylo vždy telefonické spojení ukončeno.
Podávám tímto stížnost na podvodné jednání a okrádaní spotřebitele ze strany společnosti.
Prosím o prověření a sjednání nápravy.
Dále žádám o vrácení provolaných peněz za 5 min. 16s (= 6 naúčtovaných minut), kdy uváděný tarif je 90.-Kč za každou započatou minutu, což činí celkem 540,-Kč.
fotodokumentace TV obrazovky, záznam mého tlf. operáatora o volání na tel. 909 909 099
Vrácení peněz za 6 naúčtovaných minut, kdy uváděný tarif je 90.-Kč za každou započatou minutu, což činí celkem 540,-Kč.
|
Tweet |
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti doporučujeme spotřebiteli obrátit se na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání (Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, Škrétova 44/6, 120 00 Praha 2, tel. 274 813 830, 226 236 000, e-mail: info@rrtv.cz, internetové stránky: www.rrtv.cz, elektronická podatelna: podatelna@rrtv.cz). Za zjištěné porušení ustanovení § 2 odst. 1 písm. b) zákona č. 40/1995 Sb., kterého by se společnost dopustila formou zadání reklamy/teleshoppingového bloku, který by byl nekalou obchodní praktikou podle zvláštního předpisu, tj. podle ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může tento ústřední správní úřad v rámci své kompetence udělit společnosti ve správním řízení pokutu, popřípadě uložit opatření k nápravě.
Dále se může spotřebitel, vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem na Kypru, obrátit na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.