Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21845ODSTOUPENÍ OD KS s vrácením zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
28.02.2018, před 7 lety

Daniel Hrbek

Znění stížnosti

28.2.2018
Jméno a příjmení podnikatele (či název společnosti): MYLANO –dle přiložené složenky, WESTERFIELD international AG – dle D testu
IČ podnikatele: není možno dohledat v databázi ARES
Adresa podnikatele: dle složenky MYLANO, P.O.BOX 18, 120 00 Praha 2
Odstoupení od kupní smlouvy a vrácení dodaného zboží
Vážení,
prostřednictvím telefonu jsem s Vaší společností uzavřel dohodu o zaslání zdarma holícího strojku. Neboť mi přišla dne 28.2.2018 zásilka s holícím strojkem do schránky a se složenkou na úhradu poštovného, se kterou nesouhlasím, odstupuji od smlouvy. Dále Vaše upozornění s odesláním dalšího nevyžádaného zboží, s tímto také nesouhlasím a odstupuji od smlouvy.
V neposlední řadě chci upozornit, že jsem neobdržel spolu se zásilkou informace – leták o produktu a předplatném, o kterém se zmiňujete na dopise s fakturou.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena pomocí telefonu, tj. typického prostředku komunikace na dálku, rozhodl jsem se využít svého práva podle ustanovení § 1829 odst. 1 ve spojení s § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a tímto oznamuji, že od výše uvedené kupní smlouvy odstupuji.

Holící strojek vám zasílám s tímto oznámením zpět.

Proto zboží ani případné další zásilky neposílejte.

Dále žádám o vyřazení svých osobních údajů z databáze Vaší společnosti.

Pokud nebudete akceptovat tuto moji žádost, budu nucen se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Vše zasílám doporučeně na dodejku.

s pozdravem

..............................................


Přílohy:
Kopie kupního doklad
Holící strojek v originálním balení, nerozbalen – produkt - holící strojek - Mystique (Str)


Produkt

Manuální holící strojek


Požadované řešení

Jak jsem se zmiňoval výše v překopírovaném dopise s požadavkem, rozhodně ukončit spolupráci a především doufat, že zásilku převezmou, budou akceptovat požadavek na ukončení a nebudou již obtěžovat s dalšímu produkty, natož urgovat platbu za poštovné v hodnotě 129,- Kč a jiné. Ač je na FA datum 14.2., zásilka obdržena do schránky !!!! až dnes, tedy 28.2.2018, asi záměr. Dnes ještě přítelkyně volala na jejich pevnou linku,aby bylo i z této strany dáno na vědomí.
Obdrženo dnes do schránky - dnes odešlu zpět.
-Nyní bych tuto stížnost bral jako varování pro ostatní a možná by neškodila kontrola této společnosti ze strany státních institucí, děkuji Hrbek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2018 12:30, před 7 lety

Společnost Westerfield Int. AG od srpna 2017 využívá pro prodej holících strojků a dodávání břitů rovněž společnost Mylando AG, CH-130.3.016.592-8, se sídlem Staldenbachstrasse 30, 8808 Pfäffikon SZ, Švýcarsko. Společnost Mylando AG sice uvádí následující adresu: Mylando AG, PO Box 66, 1620 AB Hoorn, Nizozemsko, ovšem požadavek po spotřebitelích, aby doručovali do ciziny, je nepřiměřený. Odstoupení od smlouvy (popřípadě výpověď smlouvy) může spotřebitel zaslat doporučeně s dodejkou na adresu Mylando AG / Westerfield Int. AG., P.O.Box 18, Praha 2, 120 00.

Pokud spotřebitel souhlasil při telefonickém hovoru se zasláním balíčku zdarma, uzavřel se společností dle obchodních podmínek smlouvu o opakovaných dodávkách zboží. Smlouvu uzavřenou prostředkem komunikace na dálku umožňuje zákon bez udání důvodu zrušit do 14 dní od převzetí prvního objednaného zboží. Když balíček přijde, je třeba jej převzít, rozbalit, vyndat z něj faktury a zboží samotné nerozbalené zaslat zpátky společně s odstoupením od kupní smlouvy. Pokud první balíček se zbožím přijde, doporučujeme vloženou fakturu nehradit, je to zbytečné, protože by částku za poštovné musel podnikatel v důsledku odstoupení stejně vracet. Ve faktuře u prvního balíčku požaduje podnikatel právě jen poštovné. Spotřebitel pouze zasílá obdržené zboží na zmíněnou adresu společnosti a zaplatí náklady spojené s vrácením zboží, tj. poštovné od spotřebitele k podnikateli, a přiloží kopii odstoupení.

Dále doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitelka společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.
Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2018 16:28, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.