Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den, objednala jsem minuly tyden nákup v e-tesco, celkem asi 53 polozek za 1.800,-,
zboží mi prodejce privezl mokre!!!venku bylo sucho tak nechápu, zboží mi naházel do předsíne a strašne spechal. Neupozornil me, že by neco chybelo, prý je vše v pořádku dle objednávky.Zbežne jsem zboží prohlédla, pravdu nemáte šanci kontrolovat každý jogurt a převzala.
Až druhý den jsem zjistla, že ovocný salát byl NAHRAZEN tescem na majonézový- jsem po operacu žlučníku!, polévková zelenina byla nahrazena nejakými testovinovými spreclemi -příloha k masu nelze do polevky!!!
a místo detské zubní pasty je pasta pro kuřáky...
Kontaktovala jsem telefonicky tesco, bohužel, tam se dovolat je unikum!!! slečna na centrále byla značne nepříjemná, vysvetlovala jsem jí, že kontrolovat 53 položek, jednotlive šikovne zabalaných v PVC folii opravdu nelze, to by u me prodejce trávil hodiny...
Dotazovala jsem se slečny tesco, jak této situaci zabránit, kdy prodejce nemá zboží, na toto me neupozorní a nečím to nahradí - místo jaru dostanete wc papír...slečna mi neumela poradit, prý se mám nejak domluvit s dopravcem, ale neví jak...předem upozornit zákazníka, že mu vezou neco jiného nemohou... tak tohoto e-tesco potraviny opravdu nedoporučuji, vyhodila jsem 200 za neco co nepotřebuji...
e-tesco, potraviny, Praha
Žádám o vrácení penez za zboží, které jsem neobjednala a nepotřebuji a řešení ze strany tesco, jak zabránit podobné situaci. Proč mají v nabídce zboží, které Vám nedodají a dovezou neprodejný ležák, který nechcete?
|
Tweet |
Společnost Tesco Stores ČR a.s. zákazníkovi doporučuje při nákupu zboží na dálku formou internetu, aby zboží, které je při převzetí poškozené, nepřevzal. Pokud se vady zboží projeví po převzetí, má zákazník právo uplatnit reklamaci vadného zboží v kterékoli prodejně společnosti Tesco s ohledem na prodávaný sortiment nebo poštou do sídla společnosti Tesco.
Pokud není spotřebitelka z jakéhokoliv důvodu spokojena s některými výrobky, vrátí je pracovníkovi rozvozu. Tyto výrobky pak nebudou účtovány. Pokud pracovník rozvozu již odjel, doporučujeme vzít produkt a účtenku do hypermarketu Tesco. Na informacích žádat o vrácení peněz. Pokud spotřebitelka platila kartou u dveří, je nutné s sebou vzít i ústřižek o zaplacení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.