Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po ukonceni smlouvy k 1.1. 2018 jsem obdrzela vyrozumeni ze dne 24.1.2018,ze vyplata odkupneho bude provedena do 30 dnu. Z vlastni iniciativy jsem na pobocce vyplnila formular k identifikaci,jelikoz v dopise zadne pokyny nebyly. Formular byl na pobocku dorucen 8.2. Odkupne mi do dnesniho dne nebylo zaslano. Pracovnici infolinky mi nemuzou vysvetlit proc penize nedorazily.
Zadam o urgentni vyrizeni me stiznosti,mam pocit,ze vyplata odkupneho je zadrzovana ucelne a neopravnene.
S pozdravem
Eva Kabilkova
Pojistna smlouva c. 3814116006
Okamzita vyplata odkupneho
|
Tweet |
Dle § 2842 odst. 1 občanského zákoníku je odkupné splatné do tří měsíců ode dne doručení žádosti o jeho výplatu pojistiteli, výplatou odkupného pojištění zaniká.
UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.