Společnost


UNIQA pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21847Zadržování výplaty odkupného

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 hodin 45 minut

Detail stížnosti

Publikováno
28.02.2018, před 7 lety

Eva Kabilkova

Znění stížnosti

Po ukonceni smlouvy k 1.1. 2018 jsem obdrzela vyrozumeni ze dne 24.1.2018,ze vyplata odkupneho bude provedena do 30 dnu. Z vlastni iniciativy jsem na pobocce vyplnila formular k identifikaci,jelikoz v dopise zadne pokyny nebyly. Formular byl na pobocku dorucen 8.2. Odkupne mi do dnesniho dne nebylo zaslano. Pracovnici infolinky mi nemuzou vysvetlit proc penize nedorazily.
Zadam o urgentni vyrizeni me stiznosti,mam pocit,ze vyplata odkupneho je zadrzovana ucelne a neopravnene.

S pozdravem

Eva Kabilkova


Produkt

Pojistna smlouva c. 3814116006


Požadované řešení

Okamzita vyplata odkupneho


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2018 10:53, před 7 lety

Dle § 2842 odst. 1 občanského zákoníku je odkupné splatné do tří měsíců ode dne doručení žádosti o jeho výplatu pojistiteli, výplatou odkupného pojištění zaniká.

UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.