Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
U V utery jsem psal o radu ale dnes bohužel volím tuto cestu stížností.
U Czc jsem si zakoupil laptop, který je neustále poruchový, nefunkční display a rozpadání celého laptopu. První mechanickou reklamaci opravili reinstalovanim biosu a zamitnutím druhou, jelikož se incident opakoval na prodejne uznali, jak monitor tak vypadávání šroubků. další reklamaci neuzanali ale opravili. A posledni reklamaci neuzali a opet mechanicky problem resili chybovosti operacniho systemu, Mechanicky problem následne opravili ale opet neuznaly... jejich hulvatske chovani me nuti tedy vyhledat vasi pomoc pripadne soudniho znalce a pravnika.. neni mozne se dopatrat osoby ktera by semnou hovorila normalne.. jak jsem se dozvedel od vas jejich chovani oprava a neuznani je protipravni.. A ktomu pri posledni reklamaci poskodili display monitoru...
Lenovo Ideapad Y50- 70 SCB35622618
Rád bych dostal zpět peníze, a veřejnou omluvu za chování společnosti CZC ke me jako k zákazníkovy
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.