Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#21849Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.02.2018, před 7 lety

Jakub Novák

Znění stížnosti

Dobrý den,
U V utery jsem psal o radu ale dnes bohužel volím tuto cestu stížností.
U Czc jsem si zakoupil laptop, který je neustále poruchový, nefunkční display a rozpadání celého laptopu. První mechanickou reklamaci opravili reinstalovanim biosu a zamitnutím druhou, jelikož se incident opakoval na prodejne uznali, jak monitor tak vypadávání šroubků. další reklamaci neuzanali ale opravili. A posledni reklamaci neuzali a opet mechanicky problem resili chybovosti operacniho systemu, Mechanicky problem následne opravili ale opet neuznaly... jejich hulvatske chovani me nuti tedy vyhledat vasi pomoc pripadne soudniho znalce a pravnika.. neni mozne se dopatrat osoby ktera by semnou hovorila normalne.. jak jsem se dozvedel od vas jejich chovani oprava a neuznani je protipravni.. A ktomu pri posledni reklamaci poskodili display monitoru...


Produkt

Lenovo Ideapad Y50- 70 SCB35622618


Požadované řešení

Rád bych dostal zpět peníze, a veřejnou omluvu za chování společnosti CZC ke me jako k zákazníkovy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2018 09:35, před 7 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2018 16:29, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.