Počet nahlášených stížností: | 50 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vloni v březnu si u Vás syn zakoupil mobil Asus Zenfone 2, byl s ním spokojen, je pravda, že asi po 2 měsících si lehce poškodil zadní kryt, ale to na funkci telefonu nemělo žádný vliv.
Asi před měsícem po vybití telefonu se najednou už vůbec nedal mobil dobít ani zapnout.
Po zaslání k Vám na záruční opravu, se mobil vrátil se sdělením, že oprava byla zamítnuta z důvodu mechanického poškození v oblasti rámečku a zadního krytu.
Myslím si, že poškrábaný kryt nemá nic společného s tím, že mobil náhle kleknul.
Tento přístup se mi vůbec nelíbí.
Mobil pošlu na opravu jinam a jsem zvědav na jejich vyjádření.
Každopádně nový mobil už si pořídím jinde.
ID zakázky 10557 ID box 722 z 9. 2. 2018
Asus Zenfone 2 ZE551ML 4GB/32GB
Požadoval jsem opravu mobilu a kvůli malému poškození zadního krytu , se na mobil nikdo ani nekoukl.
Rešení: Oprava
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.