Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#21857Neopravnene zauctovany poplatok

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.02.2018, před 7 lety

Nina Vargova

Znění stížnosti

Dobry den,
v mesiaci Januar som si skusila zaplatit ,,skusobny mesiac,, na zoznamke.

Vcera ma vsak cakal na ucte ,,sok,, kedze mi bolo bez mojho vedomia, oznamenia strhnutych 89,70 eura.

Podla zakona o ochrane spotrebitela ste povinni ma informovat o dalsom strhnuti penazi a predovsetkym o jej vyske.

Emaily som dodatocne dnes dohladala v SPAMe - takze ziaden email od vas som az doteraz nevidela a preto prehlasujem, ze akejkolvek automatickej prolongacie a strhnutia financyh prostriedkov z mojho uctu som si nebola vedoma a uricte som s tymto nesuhlasila.

Tuto zoznamku nevyuzivam a preto pozadujem zrusenie vip uctu, zmazanie uctu a vyradenie vsetkych osobnych udajov z databaz spolocnosti.

Vypoved som dorucila dnes emailom - po zisteni ze vobec nejaky ucet na be2 mam a po zisteni strhnutia penazi z uctu.

Taktiez som nikdy nedostala od vasej spolocnosti ziadne potvrdenie o zaplateni clenstva.

Clenstvo som si zaplatila ,,skusobne,, na mesiac, ale o ziadne automaticke predlzenie na dalsie tri som rozhodne neziadala a vzhladom na to, z eucte nevyuzivam a ziadam o kompletne vymazanie prosim be2 o zaslanie zauctovaneho poplatku 89,70 euro nazad na ucet.

Dakujem


Produkt

zoznamka be2


Požadované řešení

Ziadam zrusenie uctu, vymazanie osobnych udajov z databas, zrusenie VIP celnstva a refundacia v plnej vyske 3 mesiacov (89,70)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2018 07:58, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.3.2018 14:12, před 7 lety

ID: QCMHNA86


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.3.2018 07:23, před 7 lety


Nina Vargova

Ano, kontaktovalo raz, dalej uz neodpoveda.


Na zaklade obrazku (dokazu) s realizaciou preddlzenia premium uctu som bola informovana vami prilozenym obrazkom ale text popisujuci obdobie a cenu ktoru budem za uvedene obdobie platit je pisany svetlo sivym pismom na svetlo sivom podklade, co nie je jasne a zrozumitelne čo PODLA ZAKONA O SPOTREBITELOVI BYT MUSI


Vo vasich obchodnych podmienkach sa jasne neuvadza o ake presne obdobie sa bude jednat a ake je suma za dane obdobie. Jedina informacia je ta, ze clenstvo bude predlzene o 3,6,12 mesiacov. A to nie je jasne definovana podmienka, CO JE OPAT PORUSENIE ZAKONA O SPOTREBITELOVI.



Nikde NEVIDIM ANI OFICIALNY CENNIK.



O predlzeni uctu som bola iba nejasne informovana vo VOP, ale Ziadny e-mail s potvrdením realizacie uvodnej transakcie mi dorucený nebol, CIM BOL OPAT PORUSENY ZAKON



Tymm padom MAM PRAVO VYPOVEDAT ZMLUVU a TAKTIEZ MAM PRAVO NA VRATENIE POPLATKU KTORY MI BOL BEZ MOJHO VEDOMIA STRHNUTY Z UCTU - podla zkaona o ochrane spotrebitela ste taktiez povinny ma informovat o dalsom strhnuti penazi z mojho uctu a o jej vyske, ziadna autorizacia alebo potvrdenie z mojje strany neprebehlo.



Poprosim Vas,

predidme dalsim natahovackam zakon hovori jasne v moj prospech a porposim vas o uhradenie ciastky nazad na ucet.


Dakujem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2018 07:44, před 7 lety

Společnost má povinnost než dojde k uzavření smlouvy informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevznikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.3.2018 11:15, před 7 lety

ID: QCMHNA86


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2018 21:08, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2018 09:35, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.