Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#21858Vyhrožování, nemožnost zrušení členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.02.2018, před 7 lety

Bohumil Hanuš

Znění stížnosti

Podvodná firma be2 se zřejmým úmyslem uvedením v omyl s nabídkou nákupu produktu Premium za 149 Kč mě prodala další produkt VIP. Tento fakt při objednávání smlouvy nebyl znám a z podmínek uvedených při nákupu nebyl uveden. Neměl jsem tušení, že pokud si nakoupím produkt za 149 Kč, budu nucen k dalším nákupům. Toto bylo skryté ve VOP a během realizace a autorizace platby jsem si nevšiml ničeho, co by mi sdělovalo, že se zavazuji k dalším nechtěným platbám.
Podvodná firma be2 mi z účtu bez autorizace vysála částku kolem 2300 Kč, kterou jsem u své banky ihned reklamoval a uvedená suma mi byla vrácena zpět na účet, takže mi škoda nevznikla.
Problém je, že podvodná firma be2 si nárokuje platbu 2530, na kterou nemají právní nárok a rozhodně nemám pocit, že bych této firmě cokoliv dlužil. Profily jsou falešné, firma neuvádí jasně a zřetelně podmínky o objednávaní službě a skrývá je ve VOP.


Produkt

Nabídka produktu členství VIP je skrytá a poud by kupující byl informován o ceně, nidky by žádný produkt nekoupil


Požadované řešení

Ukončení činnosti.
Firma be2 by se měla stáhnout z českého trhu a ihned ukončit veškerou činnost. Podal jsem oznámení na Policí ČR obor kyberkriminalita a ČOI. Firma be2 odvádí slušné a normální lidi, kteří jsou v citové krizi a neumějí se těmto rafinovaným obchodníkům bránit.

Ukončit členství.
Mám zdokumentované 4 pokusy o ukončení členství. Ze strany firmy jsem nezaznamenal žádnou reakci. Pokud bych měl brát jejich podvodné podmínky vážně, tak jsem stále členem VIP a vázán platbami, neboť členství nelze ukončit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2018 07:56, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.3.2018 14:28, před 7 lety

ID: WQXYNC94


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.3.2018 15:47, před 7 lety


Bohumil Hanuš

Hodnocení:

Komentář: Případ se vyřešil díky intervenci dTestu za necelé dva dny. Podvodníci se stáhli a nemají již žádné další finanční nároky vůči mé osobě.

Od 30.ledna jsem se marně pokoušel věc uzavřít. dTestu se toto podařilo za den a půl.

Přijměte moje upřímné poděkovaní za Vaši pomoc a vážím si, že jako jediní jste schopni podvedeným lidem pomoci.